Gå til innhold

Det er så faens trangt i detta huset!


Nyco

Anbefalte innlegg

Vi har samme problem. Ikke nok med at den digre hjørnesofaen tar mye plass, vi har en enorm TV-seksjon med bokhylle, glasskap osv som bare kan stå mot den ene av stueveggene. Siden TV'en står der, og siden vi gjerne vil se TV'en fra sofaen er det få valgmuligheter når det gjelder plasseringen. De resterende møblene får bare stå der hvor de får plass. Når det gjelder ting og tang, har vi heldigvis en stor bod (i leiligheten) med masse hyller og plass til alt mulig. Det er lurt å ha merkede esker til tingene så ser det ryddigere ut, i tillegg til at det blir enklere å finne det.

Kjøkkenet er verst hos oss, masse kjøkkenmaskiner, matvarer og utstyr og langt fra nok skap til å ha det i.

Ja ikke sant? Det er så ergelig! Bare her jeg sitter nå er det ei gammal hylle som er segneferdig, med over tre tusen (!) gamle bil/mc blader, tegneserier og STÆSJ, som ALDRI blir sett på, rørt eller engang tørka støv av!

Men tror du han vil hive det ut..? NEEEIDA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ikke sant? Det er så ergelig! Bare her jeg sitter nå er det ei gammal hylle som er segneferdig, med over tre tusen (!) gamle bil/mc blader, tegneserier og STÆSJ, som ALDRI blir sett på, rørt eller engang tørka støv av!

Men tror du han vil hive det ut..? NEEEIDA!

*ler* Både jeg og samboeren min er "samlere". Vi hater å kaste ting, men selv jeg trekker grensen ved gamle blader/tegneserier. Jeg pleier bare å hive det mens han er ute jeg. Han merker det ikke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...