Gå til innhold

Robinson 2002


Gjest Robinson seer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du, jeg og min datter så på Robinson mens min sambo hjalp en kamerat å flytte. Han hadde som vanlig surra seg bort i et kvinnfolk som ikke passet likevel - nok om det.

Så kommer det ei mørkhåret dame og roper "hent kukken og fitta" eller noe sånt. Deretter ser vi en dildo som står midt på skjermen og en svart dong som skal nedpå den. "Mamma, hva er det?" Milde moses sier jeg, hadde aldri trodd at noe sånt skulle dukke opp der.

Han med ringen i nesa. Typisk en som prøver å være spesiell, men ikke klarer det helt. God kondis hadde han etter målingene å bedømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, jeg og min datter så på Robinson mens min sambo hjalp en kamerat å flytte. Han hadde som vanlig surra seg bort i et kvinnfolk som ikke passet likevel - nok om det.

Så kommer det ei mørkhåret dame og roper "hent kukken og fitta" eller noe sånt. Deretter ser vi en dildo som står midt på skjermen og en svart dong som skal nedpå den. "Mamma, hva er det?" Milde moses sier jeg, hadde aldri trodd at noe sånt skulle dukke opp der.

Han med ringen i nesa. Typisk en som prøver å være spesiell, men ikke klarer det helt. God kondis hadde han etter målingene å bedømme.

He, he... Du tenker på hun trønderberta som ropte ut:"-ta med plakkaten med fitta og kukken!" He, he.. godt sagt! Det skal bli mitt slagord framover tror jeg. *flirer*

Ellers kommer jeg nok til å se på i år også. Synes Robinson er en av de få realityshowene som er verdt å få med seg. Sammen med 71 grader Nord kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du inside-kontakter kanskje????

Ja, jeg er med ;-)

Neida, men jeg jobber sammen med kameraten til han derre Kjetil. Kollegaen min har selvfølgelig ikke sagt hvordan det går, jeg har bare gjettet meg frem til det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...