Gå til innhold

Drivespace 3


periskop

Anbefalte innlegg

Jeg skal montere (dekomprimere) noen komprimerte disketter, men det ser ut til at ovennevnte programvare er gått tapt ved en utført formatering. Hvor kan jeg finne Drivespace 3 for nedlastning tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset. Dessverre har jeg hittil ikke funnet hva jeg er ute etter, men det kan jo skyldes manglende kunnskaper på området.

Du trenger såvidt jeg vet filen drvspace, som du finner på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger såvidt jeg vet filen drvspace, som du finner på den siden.

Finner den fremdeles ikke, jeg. Den må vel ligge under Software? Kan du tenke deg under hvilken kategori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner den fremdeles ikke, jeg. Den må vel ligge under Software? Kan du tenke deg under hvilken kategori?

Den ligger som en del av startupdisken på selve siden linken fører til. Scroll litt nedover og les filnavnene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ligger som en del av startupdisken på selve siden linken fører til. Scroll litt nedover og les filnavnene :)

Der var den, ja. Har lastet den ned på diskett, men er nokså blank når det gjelder installasjon. Har gått inn på "Fjerne/installere programmer >Installer". Men så er spørsmålet: Hva skal jeg skrive i "Kommandolinjen til installasjonsprogrammet"?

"Filnavn" er vel valgfritt?

Kan jeg bry deg med å gi en detaljert oppskrift? Har f.ø. åpnet Drvspace i WordPad. Er det OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den, ja. Har lastet den ned på diskett, men er nokså blank når det gjelder installasjon. Har gått inn på "Fjerne/installere programmer >Installer". Men så er spørsmålet: Hva skal jeg skrive i "Kommandolinjen til installasjonsprogrammet"?

"Filnavn" er vel valgfritt?

Kan jeg bry deg med å gi en detaljert oppskrift? Har f.ø. åpnet Drvspace i WordPad. Er det OK?

Jeg tror kanskje det enkleste er å lage hele oppstartsdisketten som beskrevet på siden, og kjøre programmet derfra. Med forbehold om at det er rett versjon av drivespace da, det står jo ikke versjonsnummer på denne siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det enkleste er å lage hele oppstartsdisketten som beskrevet på siden, og kjøre programmet derfra. Med forbehold om at det er rett versjon av drivespace da, det står jo ikke versjonsnummer på denne siden.

Takk for all hjelp, citoyen. Jeg får prøve meg på intallasjonen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det enkleste er å lage hele oppstartsdisketten som beskrevet på siden, og kjøre programmet derfra. Med forbehold om at det er rett versjon av drivespace da, det står jo ikke versjonsnummer på denne siden.

Til din info: Problemet er løst. Filen lå som komponent under et av programmene under "Installere Windows". Og da var det jo bare å installere. Takk igjen for din hjelpsomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...