Gå til innhold

Skatteoppgjør i september - når?


Gjest Hayley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hayley.

Jeg ringte kemneren i og med at jeg er i samme situasjonen. Og den "snille" damen der sa at jeg (vi) kommer til å få oppgjøret i oktober!! Men det er alt jeg vet ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hayley.

Jeg ringte kemneren i og med at jeg er i samme situasjonen. Og den "snille" damen der sa at jeg (vi) kommer til å få oppgjøret i oktober!! Men det er alt jeg vet ;-(

Tusen takk for hjelpen! Ja, ja da må jeg vente ennå litt. Kjedelig å få skattepengene på høsten, skulle gjerne hatt dem før sommerferien slik som alle andre. Men, lite å gjøre med det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen! Ja, ja da må jeg vente ennå litt. Kjedelig å få skattepengene på høsten, skulle gjerne hatt dem før sommerferien slik som alle andre. Men, lite å gjøre med det....

Skulle bare mangle, Hayley:-) Er enig med deg om at det er litt "irriterende" sent. Men alle monner drar. Skulle bare ønskt å vite om jeg får en durabelig baksmell eller hva. Dessuten så mener jeg at dette er mye senere enn tidligere år.. Men jeg er ikke 100% oppegående på dette egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle, Hayley:-) Er enig med deg om at det er litt "irriterende" sent. Men alle monner drar. Skulle bare ønskt å vite om jeg får en durabelig baksmell eller hva. Dessuten så mener jeg at dette er mye senere enn tidligere år.. Men jeg er ikke 100% oppegående på dette egentlig...

Det har alltid vore oktober. Før 1996 fekk ALLE oppgjeret i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle, Hayley:-) Er enig med deg om at det er litt "irriterende" sent. Men alle monner drar. Skulle bare ønskt å vite om jeg får en durabelig baksmell eller hva. Dessuten så mener jeg at dette er mye senere enn tidligere år.. Men jeg er ikke 100% oppegående på dette egentlig...

Jeg mente også at vi fikk oppgjøret før tidligere år. Enig med deg at alle monner drar. Kjekt med ekstra penger i månedene før jul - hvis man får noen da.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har alltid vore oktober. Før 1996 fekk ALLE oppgjeret i oktober.

Okay.... det virket bare tidliger før.... Men dette er første gang jeg faktisk er redd for en baksmell. Kanskje det er derfor det virker unaturlig sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...