Gå til innhold

Hva skal eg gjøre?


Gjest AtB

Anbefalte innlegg

Jobben min er et eneste stort kaos, det er et service yrke og vi har offentlige toaletter som blir benyttet av kundene.

disse toalettene er ofte skittne og svært uhyggelige, det er for øvrig gulvene i resten av lokalet også.

eg har prøvd å prøvd å si ifra til de andre at vi må sjrepe oss, men eg oppdager ofte at når eg kommer (jobber ikke hvær dag) så har det ikke blitt vasket siden siste eg var der, plus at eg gjør mye mer en de andre!!

nå eg eg lut lei, er det noen instanse, næringsmiddelkontroll eller sted eg kan melde inn arbeidsplassen min anonymt?

så får de seg eg skikkelig skrekk og blir nødt til å sjerpe seg, det ville jo vært en fordel om de kom når eg ikke var på jobb siden da ser det alltid greit ut.

hjeeeeeeeeeeeeelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig si ifra.

Det finnes så mange vannvittig møkkete toaletter, og det er eiers ansvar å holde dette rent.

Selv er jeg forskrekket over manglende rengjøring på toa.og hver gang jeg har med meg barna mine på et toa. om det er på en bensinstasjon el. det er på McDonalds så blir jeg bestandig med for å sjekke om det er rent nok der, og er det ikke det så gjør jeg rent der og da.

Noen sier dette er hysterisk men hadde de visst hvor mye tarmbakterier det er på sånne steder og hvor syke de kan bli av dette hadde man nok sagt ifra litt oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig si ifra.

Det finnes så mange vannvittig møkkete toaletter, og det er eiers ansvar å holde dette rent.

Selv er jeg forskrekket over manglende rengjøring på toa.og hver gang jeg har med meg barna mine på et toa. om det er på en bensinstasjon el. det er på McDonalds så blir jeg bestandig med for å sjekke om det er rent nok der, og er det ikke det så gjør jeg rent der og da.

Noen sier dette er hysterisk men hadde de visst hvor mye tarmbakterier det er på sånne steder og hvor syke de kan bli av dette hadde man nok sagt ifra litt oftere.

JA!!!

Er helt ening med deg!

et suted eg var på ferie var det personall på tolalettene og de vasket toalettene etter hvær 2. gjest! kansje de overdrev litt, men slik er det iallefall ikke på min jobb. tror ikke engang (noen ganger har vi over 300 kunder inne i lokalet vårt om dagen) at det blir vasket annenhver dag!!

så eg er ening med deg, har men hva skal eg gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...