Gå til innhold

Forsikring til Netcom.. En vits!!!!


Gjest Bytter til Telenor

Anbefalte innlegg

Gjest Bytter til Telenor

Slutt å kast pengene ut vinduet, for det er bortkastet.

Hvis du IKKE har snakket i telefonen samme dag som du mistet den, har du ingen bevis at du brukte den, for da blir ikke imei nr registrert på deres database samme dag, og forsikringen er UGYLDIG... Makan til kjeltringer....!!!!!

NEI, skifter til telenor IDAG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du det!!?? Men det er jo helt latterlig. De kan jo umulig kunne komme seg unna med noe så tåpelig.... ??

Hvis dette er tilfellet, så ville jeg også ha byttet til Telenor. Men nå har ikke jeg NetCom heller da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikring på Netcom er bare tull. Kjenner ingen som har vært fornøyd med den servicen.

Ble frastjålet min ut av veska på et utested for en stund siden og fikk ikke ny telefon fordi jeg ikke kunne bevise at jeg hadde sett på veska hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

telenor kan man sei mykje om, eg er glad for at eg ikkje lenger har noko som helst hos dei. men mobilforsikringa er bra. ein periode har dei hatt ei grunnforsikring og ei tilleggsforsikring, der tilleggsforsikringa er det som eg liker å kalle full kløneforsikring ;) men eg trur dei har slått sammen dei to forsikringstypene igjen.

men eg er enig med citoyen - sjekk med forbrukerrådet! dette hørtes veldig tvilsomt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...