Kvinna Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Det jeg lurer på er om det er mulig å lage undermapper av "Favoritter", og evt legge den som ikon på skrivebordet? I forb med studier finner jeg stadig interessante ting på nettet, som det ville vært kjekt å finne fort frem til senere - feks ved oppgaveskriving. Hittil har jeg lagret i vanlige Favoritter, men det blir jo så uoversiktelig, - jeg må jo huske hva jeg lagret det som osv. Så - er det mulig å opprette en egen favoritt"mappe" for ulike formål (typer linker), ha den på skrivebordet eller oppgavelinjen? ...Og er det mulig å lagre på en sånn måte at jeg kan få opp siden MED inngold, selv om jeg ikke er koblet til nettet? I såfall - hvordan gjør jeg det? (Har Windows og Explorer relativt ny oppdatering og gammaldags modem) 0 Siter
asterix Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Når du lagrer en favoritt har du valget om å lage en ny mappe i vinduet som kommer opp. 0 Siter
Kvinna Skrevet 16. september 2002 Forfatter Skrevet 16. september 2002 Når du lagrer en favoritt har du valget om å lage en ny mappe i vinduet som kommer opp. Ah...*rødme*...det var enkelt det! Tusen takk ;-))) 0 Siter
asterix Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Ah...*rødme*...det var enkelt det! Tusen takk ;-))) :-) Du kan også ordne opp i de favorittene du allerede har ved å velge Ordne Favoritter... i stedet for Legg til i Favoritter... 0 Siter
citoyen Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Hvis du velger "Save As" når du er på en webside, kan du velge i en rullegardin å lagre hele siden med bilder og hele sulamitten. I Opera kan du gjøre det samme ved å velge "Save with images as" Det finnes også tredjeparts verktøy som lar deg lagre en hel side inkludert "undersider", altså andre sider som det linkes til, i et definert antall nivåer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.