Gå til innhold

Irriterende føflekker,Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Irritert1365380379

Jeg har noen føflekker som sitter på upassende steder noen av de er så store ca 0.5cm at det er skjemmende.Det er ikke føflekker som "står" opp av huden men de er skjemmende forde.Går det an å fjerne dem.Blir det arr?Hvor mye koster det?Får jeg fjernet dem hos allmennpraktiserende lege?

Håper på svar..

Hilsen Irritert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72599-irriterende-f%C3%B8flekkerhjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilke-mor

Føflekker som ikkje er i ansiktet kan du få fjerna hos fastlegen. Det koster berre vanleg timesats + litt for utstyr. Du vil få små arr, men det hjelper om du har på eit spesielt plaster dei første vekene og passer på å unngå soling der første sommaren. Eg har sjølv fjerna 6 stykker, og arra er så små at dei ikkje plagar meg. Føflekkar i ansiktet må du få fjerna hos spesialist, fastlegen vil sende rekvisasjon for deg. Det er ikkje så veldig kostbart.

• 2 uker senere...
Gjest Tidligere dalmatiner

Jeg anbefaler ikke å skjære bort såpass store føflekker, du kan risikere at arrene blir styggere enn føflekkene. Har gjort det meste innen fjerning av føflekker, og kan anbefale frysing av føflekker. Da blir det først en blemme som etterhvert blir til en skorpe og siden faller av. Av og til kan det sitte litt igjen av "moren", men veldig ofte forsvinner hele føflekken.Sjekk med noen som driver med homeopati om de vet om noen som fryser føflekker der du bor!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...