Gå til innhold

trygdespørsmål


kid

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg lurer på om noen kan hjelpe meg.

Jeg vil gjerne vite mer om mine rettigheter ifbm overgang til trygd. Jeg føler meg nå totalt utslitt både fysisk og psykisk av en 5-årig kamp mot det offentlige.

Min historie er ganske omfattende, og jeg vet ikke om det er noe poeng i å gå i detalj her. Men for tiden går jeg på yrkesrettet attføring/arbeidsforbredende arbeid.

Som nevnt har jeg nå hatt store plager samt en omfattende operasjon i ryggen (2 prolapser, stivet av 3 nivåer m. skruer og plater m.m).

Jeg har blitt værre etter operasjonen. Føler at jeg blir uglesett hver gang jeg må ta kontakt med trygdekontoret, hvilket jeg faktisk MÅ i min situasjon.

Har fra flere blitt rådet til å ta kontakt med organisasjoner som lettere kan hjelpe meg uten å psyke meg ned.

Kan noen gi meg informasjon om hvordan komme i kontakt?

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...