Gå til innhold

Brei over baken


Gjest Hinda

Anbefalte innlegg

Er en smule brei over baken.

I morgen skal jeg ut og kjøpe bukse. Gleder meg ikke akkurat,men trenger det virkelig!

Det jeg lurer på er om lommer på baken har slankende effekt eller ikke, og om hvilke farger som virker slankende.

Hva slags snitt burde jeg velge?

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lommer er bra - og også SLENG! det har jeg funnet ut, etter å ha sett ut som en overdimensjonert gulrot i mange år. Fy tvire for bukser som går innover nederst *s*...men det er de det er flest av i min størrelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lommer er bra - og også SLENG! det har jeg funnet ut, etter å ha sett ut som en overdimensjonert gulrot i mange år. Fy tvire for bukser som går innover nederst *s*...men det er de det er flest av i min størrelse....

Oh du onde kvinne....det med overdimensjonert gulrot hadde jeg aldri tenkt på før...Tusen takk for ideen ;-)

Har liksom tenkt at med vide ben blir jeg like tjukk nede som oppe, og det er ikke noe mål akuratt...Men er jo nesten verre med gulrotteorien da...

Bra de to nye buksene mine er vide nederst da...Så kan jeg tenke at en GULROT likner jeg i alle fall IKKE!

Har du noen tilsvarende teori angående skjørt? ;-)

...påvirkelig? jeg? *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh du onde kvinne....det med overdimensjonert gulrot hadde jeg aldri tenkt på før...Tusen takk for ideen ;-)

Har liksom tenkt at med vide ben blir jeg like tjukk nede som oppe, og det er ikke noe mål akuratt...Men er jo nesten verre med gulrotteorien da...

Bra de to nye buksene mine er vide nederst da...Så kan jeg tenke at en GULROT likner jeg i alle fall IKKE!

Har du noen tilsvarende teori angående skjørt? ;-)

...påvirkelig? jeg? *humre*

..ååå visss rompaa dii er stooor, kaan du bruk'n som spiiseboooord..

*Synger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Sleng er tingen. Og mørke farger.

Blekede bukser ER ikke tingen!! Hvorfor skjønner ikke folk at blekingen feks på rompa og lårene får de til å se større ut. Kjekt for de kjempetynne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lommer bak er pent. Det samme med litt sleng. Gå for mørke, nøytrale bukser. Hoftebukser eller høyt i livet? Bruk speilet.

Styr for all del unna de derre blekede jeansene. Jeg har ikke i mine levedager sett noe så schtøkt før. Og ufattelig lite kledelig på 99,99% av brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...