Gå til innhold

godt :)


Åsemor

Anbefalte innlegg

Det var for en tid siden en person som etterlyste gode sexopplevelser, for vi leser jo omtrent bare om problemer her omtrent... :)

Var på besøk hos typen min i kveld da... :) Er en stund siden vi har hatt ordentlig god tid til hverandre, det har vært så utrolig mye annet og masse stress. Har bare blitt til en kjapp en innimellom. Men i kveld var det bare helt fantastisk!! Hadde langt og godt forspill, og holdt på sakte, deilig og romantisk... Det var så utrolig deilig!! :) med litt pauser av og til med oral davettu... hehe... Endte med litt fort og hardt, og da tror jeg at vi begge fløy opp til himmelen...

jepp.. lenge siden jeg har hatt det så godt... Sinnsykt godt... lå og koste lenge i armene på hverandre etterpå og greier...

nydelig... :)

Håper det finnes andre som har det like godt som meg i kveld... natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Gratulerer med en flott opplevelse. Håper du får flere slike om ikke alt for lang tid. Det fortjener dere begge.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...