Gå til innhold

Har hatt bursdag.. uææh.. eit år eldre...

Anbefalte innlegg

martine1365379969

Dagen min var fredag den 31.. sukk.. endå eit år eldre.. liker ikkje dette her eg:-( Men det er vel slik ein berre må tåle altså.. Korleis takklar dykk andre å verta eldre? No er ikkje eg så gamal.. men alikavel.. vil ikkje verta eldre..:(*s*

Fortsetter under...

Herregud da, frøken.. Du er jo bare barnet!! Du kommer til å dø før du blir 25 om du skal bekymre deg alt nå! :o)

*klemme martine*

gratulere så mye med overstått! beklager at jeg ikke fikk sendt en melding på dagen.. det ble bare så mye surr etter timen hos psyken, og så kom tvillingsøstra hjem samme dag.... så det ble mye den dagen..

men håper at du hadde en koselig dag! hvordan går det med deg nå? skal skrive mail snart!

klemmer fra

Annonse

martine1365379969

Eg taklar det å bli eldre på omtrent på same vis som eg taklar at eg ikkje kan puste under vatn eller fly med berre armane:

Slik er det berre! Det er ingenting ein kan gjera, så ein må berre gjera det beste ut av det.

Sant det:-) Kloke ord!

martine1365379969

Jeg har også akkurat hatt bursdag og synes ikke det var noe særlig gøy.

Men jeg trøster meg med at når jeg blir ett år eldre følger alle andre med. Ingen kan fortsette å være ung bestandig :-).

Så sant så sant!! Men eg likte å vera 20 år eg...*s*

martine1365379969

Herregud da, frøken.. Du er jo bare barnet!! Du kommer til å dø før du blir 25 om du skal bekymre deg alt nå! :o)

*hehe* er kansje død allereide?? neida, berre tøyser.. er berre det at eg likte å vera 20 år... men me får det ikkje slik som me vil..*s*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...