Gå til innhold

Stakkars ,stakkars Wulfi !!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Sitter og synes synd på meg selv jeg. Skulle hoppe over en liten haug med noe betong-greier i dag, og kom løøøøpende. I det jeg hopper så setter foten seg fast i noe armeringsjern, og *BANG* , der ligger Wulfi som et slakt på bakken. Den ene foten satt jo fast , den andre slo jeg så hardt at jeg mista følelsen så jeg kom meg ikke opp igjen.

Så lå jeg d er da og riktig BRØØØLTE på "Sjefen" som eier gården. Han fikk løsna meg ,og halt meg inn i stallen hvor jeg satt en stund.

Da gubben kom hjem var foten så hoven og vond at han halte meg med til lege. Legen sendte meg videre til sykehuset ,og der ble jeg trilla rundt i rullestol.He,he.... Var på røntegn (skrives det slik ?) og fikk vite at jeg måtte humpe rundt på krykker. Ingen ridning heller....*snufs*

Var ikke noe skikkelig brudd ,men faan så vondt !!!!!! *syns synd på seg selv*

Noen som har litt medlidenhet ?

*klynke sørgmodig av smerte*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72678-stakkars-stakkars-wulfi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...