Gå til innhold

Stakkars ,stakkars Wulfi !!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott at parketten din er viktigere enn meg. *hulker sårt*

Nå sitter jeg med foten i kaldt vann, kjennes ut som den brenner. Skal ALDRI mer løpe igjen !!!

Du burde overlate galpperinga til hesten, løping fører aldri noe godt meg seg.

Pass så du ikke snubler i krykkene og brekker armen!

*Kozemozeklemzeklomz*

Annonse

Du burde overlate galpperinga til hesten, løping fører aldri noe godt meg seg.

Pass så du ikke snubler i krykkene og brekker armen!

*Kozemozeklemzeklomz*

*Ghuulp*

Der sa du noe. Det er best jeg sitter mest mulig stille...sant ?

Skal til Honningen i norgen ,så DA må jeg jo bevege meg,men det skal gå bra. Hva gjør man ikke for litt Honning :-))

Bare litt medlidenhet - jeg pingser selv rundt etter å ha blitt hakket på foten av en høne.

Og før du ler og tror hønen hakket meg ihjel, må jeg bare fortelle deg hva som skjedde.

Jeg satt utenfor et hønsehus og småsnakket med 10 fine brune høns - de snakka faktisk med meg ;-) Jeg likte de derre brunkledde og fikk skikkelig god kontakt med dem ;-)

Så tenkte jeg at jeg fikk gå inn og se om det var noen egg der,titta inn gjennom nettingdøren og det var 2 fine brune egg.

Legger brune høner brune egg eller ??

Vel tenkte jeg, de får jeg hente. Moet meg til å åpne døra til hønsehuset og gikk modig inn. Alle beistene kom mot meg og jeg sa bare husj vekk. Plutselig sprang en djevel av en høne frem og hakket meg på mine sandalkledde bein. Hakket var ikke vondt, men jeg skvatt så jævlig og snurra rundt for å finne døren og deiste et allerde vondt kne i dørkarmen så det sang

Det var så jævlig vondt at jeg ble kvalm og måtte sette meg ned.Og jeg ble full av spon på genseren også, hvor det nå kom fra. Nå er det edderkopper,hester og høner som er mine fobier - mora de (frekke kjerringa mener det er flere)

Annonse

Bare litt medlidenhet - jeg pingser selv rundt etter å ha blitt hakket på foten av en høne.

Og før du ler og tror hønen hakket meg ihjel, må jeg bare fortelle deg hva som skjedde.

Jeg satt utenfor et hønsehus og småsnakket med 10 fine brune høns - de snakka faktisk med meg ;-) Jeg likte de derre brunkledde og fikk skikkelig god kontakt med dem ;-)

Så tenkte jeg at jeg fikk gå inn og se om det var noen egg der,titta inn gjennom nettingdøren og det var 2 fine brune egg.

Legger brune høner brune egg eller ??

Vel tenkte jeg, de får jeg hente. Moet meg til å åpne døra til hønsehuset og gikk modig inn. Alle beistene kom mot meg og jeg sa bare husj vekk. Plutselig sprang en djevel av en høne frem og hakket meg på mine sandalkledde bein. Hakket var ikke vondt, men jeg skvatt så jævlig og snurra rundt for å finne døren og deiste et allerde vondt kne i dørkarmen så det sang

Det var så jævlig vondt at jeg ble kvalm og måtte sette meg ned.Og jeg ble full av spon på genseren også, hvor det nå kom fra. Nå er det edderkopper,hester og høner som er mine fobier - mora de (frekke kjerringa mener det er flere)

*Loller litt*

Nå har jeg aldri likt høns ,så jeg hadde aldri funnet på å gå inn til dem. Høns er oppskrytt ! (men de smaker godt)

:-)

*klemmer forsiktig* ...men trøst deg med at du ga meg tilbake ordet "armeringsjern" har lett etter det ordet i hele dag! :-) TAKK!

*LOL* Kos deg med det pokkers "armeringsjern" ordet du. Bare pass på så du ikke lander midt oppi det liksom....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...