SierDuDet Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Det er lett å rope halleluja... ....men å gjøre det! 0 Siter
Zirine Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Det er bedre å være løve for en dag enn sau hele livet. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Det er lett å rope halleluja... ....men å gjøre det! Næh! SierDuDet - jeg trodde at akkurat det med halleluja var det bare meg som kunne! Hvor har du det fra? Et av mine mottoer er: I dag er isen usikker. I dag vil jeg gå på is. Sitat: Olav Angell. (Men jeg ække så kjekk lenger, asse). 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Næh! SierDuDet - jeg trodde at akkurat det med halleluja var det bare meg som kunne! Hvor har du det fra? Et av mine mottoer er: I dag er isen usikker. I dag vil jeg gå på is. Sitat: Olav Angell. (Men jeg ække så kjekk lenger, asse). Jeg har det selvsagt fra kongen! 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Gjør ikke i dag det du kan gjøre i morgen!!=o) 0 Siter
Gjest selje Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Jeg har det selvsagt fra kongen! Nei! Han har det (tror jeg, for jeg har tenkt meg om litt) fra en for meg ukjent, godt voksen og litt diger dame i Dagsrevyen for mange år siden, hun holdt et innlegg på et SV-årsmøte og da sa hun (etter å ha rost landsmøtet for bra landsmøte): Men som vi veit, det er lettere å rope halleluja enn å gjørra det!" Yess. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Nei! Han har det (tror jeg, for jeg har tenkt meg om litt) fra en for meg ukjent, godt voksen og litt diger dame i Dagsrevyen for mange år siden, hun holdt et innlegg på et SV-årsmøte og da sa hun (etter å ha rost landsmøtet for bra landsmøte): Men som vi veit, det er lettere å rope halleluja enn å gjørra det!" Yess. Fleksnes sa det her for mange år siden, så den du har hørt det av har nok - som meg - hørt det av han! 0 Siter
Retz Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Kom deg på beina en gang mer enn du blir slått ned. 0 Siter
Spenning Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Fleksnes sa det her for mange år siden, så den du har hørt det av har nok - som meg - hørt det av han! Fortiden er historie, å være til NÅ er livet. Ta det, nyt det, dette minuttet kommer aldri tilbake. Ble dyp den kanskje? 0 Siter
molli Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Det er lett å rope halleluja... ....men å gjøre det! Hear no evil, say no evil, speak no evil. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Hear no evil, say no evil, speak no evil. Og det er basert på Twister Sisters Burn In Hell? 0 Siter
molli Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Og det er basert på Twister Sisters Burn In Hell? æh...jeg mente ikke å begå den amatørtabben å legge mitt svar under ditt! :-) Det skulle være til hovedinnlegget. Makan!! Her har jeg ferdes på DOL i flere år, og så skjer dette...skammelig! 0 Siter
Zirine Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 æh...jeg mente ikke å begå den amatørtabben å legge mitt svar under ditt! :-) Det skulle være til hovedinnlegget. Makan!! Her har jeg ferdes på DOL i flere år, og så skjer dette...skammelig! Nå har du tatt for mye møllers tran molli. 0 Siter
naiv Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Jeg har ingen. Hva er fordelen med å ha et motto? 0 Siter
Nikki Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 I wanna have my kicks before the whole shithouse goes up in flames. 0 Siter
molli Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Nå har du tatt for mye møllers tran molli. Åh, kanskje DET er årsaken! .-) PS! Jeg tar faktisk tran hver dag, jeg! Møllers Dobbel da. 0 Siter
Zirine Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Åh, kanskje DET er årsaken! .-) PS! Jeg tar faktisk tran hver dag, jeg! Møllers Dobbel da. Dobbel? Ja se, tenkte jeg det ikke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.