Gå til innhold

Har noen opplevd dette før ?


Gjest Moniqe

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen der ute, håper noen kan hjelpe meg.

Det har seg nemlig sånn at hver gang jeg og min samboer har sex og jeg får orgasme, må jeg le. Latteren er et ledd i orgasmen min, men jeg ler kun når vi har samleie, ikke hvis jeg stimulerer meg selv alene. Dette begynte å skje etter at jeg fødte mitt første barn. Det har oppstått mange forandringer i sexlivet, men dette er det merkeligste. Jeg har prøvd å kontrollere det ved å være det ordentlig bevisst når jeg får orgasme, men det hjelper ikke, latteren kommer. Ikke det at det gjør så mye, vi er jo trygge på hverandre og det er jo bare deilig å le, men det er jo merkelig.

Noen andre ?

Hilsen glad jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En latter kommer noen ganger, hvorfor vet jeg ikke.Jeg prøver så godt jeg kan å forklare at det værken er komisk eller noe annet som gjør det, den bare kommer!Å ja..han vet det nå!Rart det der..hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd noe lignende noen ganger. I tillegg opplevde jeg en gang etter en orgasme at jeg begynte å gråte! Typen min trodde jeg hadde vært utro og angret så fælt at jeg begynte å gråte etter sex med ham, jeg gråt så mye at jeg kunne ikke snakke skikkelig. Holdt på å bli en scene utav det, klarte å holde ham igjen i siste liten, men kunne fremdeles ikke gi en skikkelig forklaring på hvorfor jeg gråt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg har opplevd noe lignende noen ganger. I tillegg opplevde jeg en gang etter en orgasme at jeg begynte å gråte! Typen min trodde jeg hadde vært utro og angret så fælt at jeg begynte å gråte etter sex med ham, jeg gråt så mye at jeg kunne ikke snakke skikkelig. Holdt på å bli en scene utav det, klarte å holde ham igjen i siste liten, men kunne fremdeles ikke gi en skikkelig forklaring på hvorfor jeg gråt...

Noen kvinner blir overveldet av sine følelser ved samleie, særlig etter orgasme, og klarer ikke å holde tårene tilbake. Det er ikke uvanlig, særlig ikke hvis man samtidig er veldig forelsket og befinner seg i en slags følelsesmessig storm.

Under samleiet er det ikke bare seksuelle følelser som er på gang, også andre emosjoner dukker opp, noen ganger gode, andre ganger mindre gode, avnegig av situasjonen og tidligere livserfaringer.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Kanskje fordi du er glad over å få orgasme. Det forteller deg at du er frisk, sunn og normal, at du reagerer som du skal, at kroppen din er med på notene. Kort sagt, du ler fordi du er lykkelig med deg selv og din partner.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

En latter kommer noen ganger, hvorfor vet jeg ikke.Jeg prøver så godt jeg kan å forklare at det værken er komisk eller noe annet som gjør det, den bare kommer!Å ja..han vet det nå!Rart det der..hehe:-)

Kanskje det er en form for sjenanse, eller at du assosierer litt fritt og da tenker på noe komisk ? Det er lett å gjøre det, ikke minst i seksuelle situasjoner.

Det kan være en måte å distrahere seg ut av den seksuelle lysten hvis den blir for truende og vanskelig.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...