Gjest svettern Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Nå er jeg drittlei..er ei jente på 18 som er plaget med svette håndflater.Har prøvd noen flytende liniment,men føler at ingenting funker.Har hørt om et elektrisk apparat man "vasker" hendene sine i,et slags strømbad.Noen som vet noe om det?Hvor mye det koster,og hvor man får tak i dette apparatet?Er det noen andre som er plaget med det samme som har funnet noe som funker? Håper på svar,takk på forhånd:) 0 Siter
Gjest lulle Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Hei, jeg har et godt råd!! Gå på vita og kjøp "YERKA" den er kjempe bra. Har sliti med svette i mange år og prøvd alt som er å få på markedet,intil jeg prøvde yerka. Den koster 160 kr men verdt det =) 0 Siter
Gjest svettern Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Hei, jeg har et godt råd!! Gå på vita og kjøp "YERKA" den er kjempe bra. Har sliti med svette i mange år og prøvd alt som er å få på markedet,intil jeg prøvde yerka. Den koster 160 kr men verdt det =) Tusen takk for tipset! Men har du prøvd dette på håndflatene også eller bare på andre kroppsdeler?Er det en krem eller hva? Takk:) 0 Siter
Gjest lulle Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Tusen takk for tipset! Men har du prøvd dette på håndflatene også eller bare på andre kroppsdeler?Er det en krem eller hva? Takk:) Hei =) har prøvd det spesielt under armene, på hendene og på håndflatene. Og det virker =))) Det er flytende og koster 160 kr på vita, man kan også få kjøpt det på Cubus tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.