Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var det ille å begynne på jobb igjen ??

I dag er jeg mer sliten enn når jeg har jobbet.

Jeg har stått i timesvis og trimmet hunden. Ikke ble den fin heller,ligner på en skabbrev, men jeg sparte 600,-

Skal det flere hunder her i huset blir det uten pels - jeg går for en kineisk nakenhund

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72701-stsnoopy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

Joda jeg overlevde dagen. Alt var ved det gamle på jobb, de vimser rundt og babler som vanlig. Har fri til torsdag så det blir en myk start.

Sønnen og kona fikk ikke leiligheta de så gjerne ville ha. Til stor skuffelse, særlig for fruen ;o((. Så nu er det på'n igjen med titting i avisa.

Så du vil ha nakenhund, de er jo såååå lekre. Skikkelig noe å kose med *grøss*. Når vi en gang i tiden finner ut at vi skal ha hund igjen, når vi blir rik, så kunne jeg tenkt meg en diger, bamsete sak. En Leonberger kanskje.... hehe.

I morgen skal jeg gå meg en tur, og må begynne å ta litt øvelser for rygg og mage.Jeg har forresten bestilt meg ei kåpe og et skjørt fra H & M. Skikkelig fin, håper jeg. Skal kjøpe meg støvletter i løpet av høsten, slike som er elastiske oppover leggen. Fornyer ikke garderoben hver dag så det skal bli moro, ny bukse må jeg og ha og noen gensere. Huff, dette ble jo bare mer og mer. Får spre det utover høsten og vinteren.

Tror jeg køyer snart. Skal på et møte kl. 10.00 i morgen, enda jeg har fri :o((.

*nattaklemz*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72701-stsnoopy/#findComment-357282
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...