Gå til innhold

Mimring - gamle DOL og 80-talet


Bassisten

Anbefalte innlegg

Eg er drittlei av å lesa sukkande innlegg med jamring om kor fint det var på "gamle DOL" - og det er jo berre å nemne 80-talet, så er alle +/- 30 i gang.

Lev no! Ein har det ikkje meir gøy enn ein gjer det til sjølv, og ein har det gøy innafor dei råmene ein lever i til ei kvar tid. Musikken var ikkje betre på 80-talet enn den er no, og DOL anno 2002 er bra nok til sitt formål.

Cut the crap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nehei! Har enda ikke møtt noen som savner 80-tallet! 2002 er helt ok. Dol har gått fra å være en liten hyggelig klubb til å bli en diger transitthall, men med et par hyggelige hjørner fremdeles.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snurt*

Men det _var_ bedre før, altså!

Javel. So? Who cares?

Er det betre å sutre om kor bra alt var før og vera passiv i høve til det som er no?

Kan du ikkje heller definere kva som var betre før, og evt. prøve å få ting til å bli slik att?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. So? Who cares?

Er det betre å sutre om kor bra alt var før og vera passiv i høve til det som er no?

Kan du ikkje heller definere kva som var betre før, og evt. prøve å få ting til å bli slik att?

*sukk*

Folk skjønte humoren min...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Det er så sykt tragisk.

Og med engang noen nevner småprat, eller i det hele tatt ett ord som ligner på småprat, så kaster beista seg over og hikster og hulker.

Nei, det er nok ikke håp for menneskeheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er så sykt tragisk.

Og med engang noen nevner småprat, eller i det hele tatt ett ord som ligner på småprat, så kaster beista seg over og hikster og hulker.

Nei, det er nok ikke håp for menneskeheten.

Joa det er håp for menneskeheten, men det er ikkje håp for dei som er over 30 ser det ut til.

(Og for dei som måtte lure; eg er 32)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa det er håp for menneskeheten, men det er ikkje håp for dei som er over 30 ser det ut til.

(Og for dei som måtte lure; eg er 32)

Jeg trodde du fortsatt var 20 og 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av Bassisten, når de som er 30+/- nærmer seg 40 skjønner de det helt av seg selv... her og nå er det eneste som virkelig betyr noe, men samtidig kan det være deilig å mimre litt om den gang da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan aldri få tilbake DOL som det var.

DOL er en sammensetning av brukerene og den teknisk/administrative biten.

Selv om DOL sin administrasjon gjeninnfører Småprat, gjenåpner stengte fora og blir mer personlig aktive her, så blir det ikke helt som før.

Mange av de gamle brukerene har av forskjellige grunner forsvunnet ut helt eller delvis, og bare en del av dem ville komme tilbake selv om administrasjonen gjorde sitt maksimale for å gjøre stedet mer hjemmekoselig.

Vi må avfinne oss med at en del av de gamle brukerene ikke kommer tilbake, og at det er foretatt endringer som ikke bør/kan reverseres.

Imidlertid er det likevel enkelte ting som kan tilbakestilles slik det var eller gjøres bedre. Og det må det være lov til å mase om at kan bli gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ja men minner, serru,- minner, de er så søte.

Lyd og lukt er det som vekker oss aller mest når det gjelder minner. Og når man hører gamle slagere man hørte på den gang man var forelsket, hadde det fint etc. etc. - det gjør noe med en.

Lyden av gamle DOL, er for meg Teletubbies-video i bakgrunnen...hehe

men det er klart - å leve i NUET er en kunst det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke mimring. Vi gutta begynner allerede i 22-års alderen, like etter at vi har vært i militæret. Da legger vi ut om at det var "Sååååå kult..." osv, selv om vi egentlig hata hele pakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...