Gå til innhold

Slim i urinrør ved kåthet?!


Morten S

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at det slimer fra penis når man er kåt, evt etter orgasme? Tynt, blankt slim?

Man hører liksom alltid at det er kvinnen som skal være "våt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det normalt! Hvis det ikke hadde kommet så hadde du sikkert vært unormal.

Typen min digger det når han ser det pipler, da veit han iallefall att jeg tenner voldsomt på han.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doktor Doogie

Selvfølgelig er det normalt! Hvis det ikke hadde kommet så hadde du sikkert vært unormal.

Typen min digger det når han ser det pipler, da veit han iallefall att jeg tenner voldsomt på han.;)

Hva gjør du for å gjøre ham så kåt at det pipler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minst like normalt for gutter som for jenter. Når dama tenner meg skikkelig, så pipler det så del holder av meg. Dette er skikkelig smørning, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er minst like normalt for gutter som for jenter. Når dama tenner meg skikkelig, så pipler det så del holder av meg. Dette er skikkelig smørning, hehe...

Vanligvis kommer det bare noe dråper fra urinrøret, ikke at det pipler. Hvis det pipler er det en form for sæduttømning, ikke den smørningen du snakker om.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du for å gjøre ham så kåt at det pipler?

Det er han som gjør meg så kåt att det pipler! Det pipler jo hos han og da....er jo kjempe digg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...