Gå til innhold

RBK - Inter


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Hva tror dere?

3.40 i odds for RBK-seier på Unibet.

Er RBK for slitne akkurat nå? En dårlig kamp mot Vif, landslagssamling, tett program...

Har de sjans?

I morgen begynner høsten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff jeg gruer meg skikkelig til kampen...Tror kanskje Inter kommer til å bli ett par nummer for stor i morgen,samtidig har jeg ett aldri så lite håp...

Men de er verdt å sette penger på da,de har overrasket før også...

satser på 2-1 seier til Rosenborg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dubreuilh

Jeg tviler meget sterkt på at RBK slår Inter. De skal være fornøyd med et uavgjort resultat. De har tidligere vist at de kan spille ok mot italienske lag (Juventus, AC Milan), men denne gangen blir det for tøft. De skulle aldri solgt Steffen Iversen, Norges åttende beste spiss gjennom tidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler meget sterkt på at RBK slår Inter. De skal være fornøyd med et uavgjort resultat. De har tidligere vist at de kan spille ok mot italienske lag (Juventus, AC Milan), men denne gangen blir det for tøft. De skulle aldri solgt Steffen Iversen, Norges åttende beste spiss gjennom tidene.

Hvis Rosenborg hadde hatt samme spiss kompetanse som landslaget hadde sist kamp hadde de blitt uovervinnelig.

Ikke at uttellingen var av det beste,men viljen og presset var det ingenting å si på..

Uansett carlina spretter øl korken i morgen kveld og henger med gutta under kampen i morgen....Uansett hvor mye musikeren misliker kvinner som snakker om fotball.....

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg vil at RBK skal vinne så tror jeg nok at det kan bli vanskelig. De klarte jo ikke å slå Vålerenga en gang.... Men, BEST NÅR DET GJELDER!!!! Hvem vet???

Heia RBK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Rosenborg hadde hatt samme spiss kompetanse som landslaget hadde sist kamp hadde de blitt uovervinnelig.

Ikke at uttellingen var av det beste,men viljen og presset var det ingenting å si på..

Uansett carlina spretter øl korken i morgen kveld og henger med gutta under kampen i morgen....Uansett hvor mye musikeren misliker kvinner som snakker om fotball.....

=o)

Jeg misliker ikke kvinner som snakker om fotball ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker ikke kvinner som snakker om fotball ;)

Det er jo godt å høre=o)

Ser fram til kamp i kveld.

Du må gå til meldinger og ønske saara velkommen til Dol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...