Gå til innhold

Ungkaren


Gjest Daisy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette programmet hadde jeg kun hørt om før jeg så på i dag. Ganske fælt egentlig, men samtidig deilig underholdende. Jeg er enig med du...Amanda var da riktig søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke Trista var så kald som hun virket - men hun hadde nok gitt Alex mer motstand enn Amanda. Tror Alex er en type som trives med litt ettergivende kvinner - men spørs om han ikke blir lei av henne i lengden.

Men søte var de !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, glemte det av i dag! Svarte!.

Ble det Amanda? Fridde han også og fikk ja?

Må få det med meg hvis det går i reprise.

Han fridde ikke. Han kjøpte ring som han viste henne, og sa at hun skulle få. Men ikke enda - for de ville se hvordan det gikk i det virkelige livet. Så spurte han om hun ville flytte til California med han. Og hun sa ja :0) *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fridde ikke. Han kjøpte ring som han viste henne, og sa at hun skulle få. Men ikke enda - for de ville se hvordan det gikk i det virkelige livet. Så spurte han om hun ville flytte til California med han. Og hun sa ja :0) *snufs*

*sukk*

Men det er litt vanvittig hele greia da. "Å gå fort frem" får en helt ny mening etter hans fremstøt..

Aner du om når det er reprise på Unkaren??

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sukk*

Men det er litt vanvittig hele greia da. "Å gå fort frem" får en helt ny mening etter hans fremstøt..

Aner du om når det er reprise på Unkaren??

:)

Nei, tror ikke det er reprise. Prøvde å gå inn på den offisielle siden, men jeg fant ikke frem til noe onlinetitting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det er reprise. Prøvde å gå inn på den offisielle siden, men jeg fant ikke frem til noe onlinetitting.

Typisk.

Jeg er et surrehue som glemmer sånt *grynt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet hadde jeg kun hørt om før jeg så på i dag. Ganske fælt egentlig, men samtidig deilig underholdende. Jeg er enig med du...Amanda var da riktig søt.

hva var adr til den offisielle hjemmesiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han skulle hatt Shannon. Han "stemte ut" henne fordi han ikke fikk vite noe om sex - eller "prøvesmake" hos henne for åpent kamera. Det tror jeg var en bommert. Skulle jeg valgt en KONE, så ville jeg nok tatt en som ikke hadde sex på tv :-)

Amanda er et friskt pust, ei skikkelig herlig jente, - hun hadde i grunnen fortjent en bedre mann *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte litt på hvordan det gikk med dem senere - det gikk ikke bra. Sjekk her : http://www.realitytvlinks.com/articles/rtv090302.html

og her: http://www.realitynewsonline.com/cgi-bin/ae.pl?mode=1&article=article2107.art&page=1

For en kynisk tulling! Og så homse! Alt dette bare for å bli kjendis.

Stakkars damer som har bltt lurt med på noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Passion23

Han drev jo å klinte med hver eneste dame som var på det showet! Man kliner ikke med alle damene om man er forelsket i bare en eller noen få.

Han levde livet i et harem han. OG klinte med alle damene fordi han KUNNE.

Hele showet er teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kynisk tulling! Og så homse! Alt dette bare for å bli kjendis.

Stakkars damer som har bltt lurt med på noe sånt.

hø..? Er han homse?? (Gadd ikke lese alt..)

Mistet smaken på fyren mot slutten av serien ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han drev jo å klinte med hver eneste dame som var på det showet! Man kliner ikke med alle damene om man er forelsket i bare en eller noen få.

Han levde livet i et harem han. OG klinte med alle damene fordi han KUNNE.

Hele showet er teit.

Men gøy å se på. For du så vel på? Siden du vet hvem han klinte med, mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...