Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke hva det stod i de linkene - men de kan godt være skrevet av gubben sjøl også - for han skriver ikke akkurat "pent" han heller på de sidene der. Ville bare si at man kanskje ikke skal ta ALT for god fisk :-)

Så nei, han er ikke noen pyntelig mann på nett, langt i fra. :-)

Det som er "greia" er at han har tviholdt på nicket sitt fra DOL, og da er det så mange som kaster seg over og skal knøvle han, og det klarer han ikke stå imot...hehe.

Man får jo aldri "startet på nytt", om man VIL engang når det er slik.

jeg kommer aldri til å forsvare han, eller gå god for alt han skriver, -og det trenger jeg ikke heller.

Egentlig har jeg lagt denne saken bak meg.

Når det gjelder musikeren og gubben, så TROR jeg det startet med shandy og rosanna som fikk "gjennomgå" av gubben, så gikk musikeren inn og forsvarte de - eller noe sånn...og så balla det på seg. De står vel i tillegg så langt fra hverandre politisk som det kan gå an. Det var DØMT til å bli bråk, nå ingen av de ga seg heller...

Man burde ikke krangle på nett, for da mister man det fine i det å kunne se øynene til motstanderen sin. ...og jeg mener - om motstanderen bare flakker med blikket, og egentlig bare har lyst til å grisebanke deg, - hehe, da er det jo heller ikke noen vits.

Gubben har vel kranglet MEST med Sør,. og de har vel kastet ut av seg ende ting som ikke skulle vært sagt/skrevet, likevel, TROR jeg at gubben har stor respekt for Sør, fordi han aldri "faller deg i ryggen" - selv om han kan være så irriterende at det klør på ryggen.

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72769-flisa/#findComment-357551
Del på andre sider

Aner ikke hva det stod i de linkene - men de kan godt være skrevet av gubben sjøl også - for han skriver ikke akkurat "pent" han heller på de sidene der. Ville bare si at man kanskje ikke skal ta ALT for god fisk :-)

Så nei, han er ikke noen pyntelig mann på nett, langt i fra. :-)

Det som er "greia" er at han har tviholdt på nicket sitt fra DOL, og da er det så mange som kaster seg over og skal knøvle han, og det klarer han ikke stå imot...hehe.

Man får jo aldri "startet på nytt", om man VIL engang når det er slik.

jeg kommer aldri til å forsvare han, eller gå god for alt han skriver, -og det trenger jeg ikke heller.

Egentlig har jeg lagt denne saken bak meg.

Når det gjelder musikeren og gubben, så TROR jeg det startet med shandy og rosanna som fikk "gjennomgå" av gubben, så gikk musikeren inn og forsvarte de - eller noe sånn...og så balla det på seg. De står vel i tillegg så langt fra hverandre politisk som det kan gå an. Det var DØMT til å bli bråk, nå ingen av de ga seg heller...

Man burde ikke krangle på nett, for da mister man det fine i det å kunne se øynene til motstanderen sin. ...og jeg mener - om motstanderen bare flakker med blikket, og egentlig bare har lyst til å grisebanke deg, - hehe, da er det jo heller ikke noen vits.

Gubben har vel kranglet MEST med Sør,. og de har vel kastet ut av seg ende ting som ikke skulle vært sagt/skrevet, likevel, TROR jeg at gubben har stor respekt for Sør, fordi han aldri "faller deg i ryggen" - selv om han kan være så irriterende at det klør på ryggen.

:-)

Syns det var utrolig mange trusler som kan skremme noen og en hver...Brr nei takke meg til å være snill jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72769-flisa/#findComment-358036
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...