Gå til innhold

Knekt håndledd etter hundebitt

Anbefalte innlegg

Hei,

Knakk håndleddet for 9 uker siden da jeg skilte to store hunder som slåss.

Det ble sydd 8 sting (Hundebitt bør/skal ikke syes er jeg blitt fortalt i ettertid), men ikke tatt røntgen på legevakten. Hadde noe smerter, men ikke mer enn at jeg aksepterte dem og spiste noe smertestillende.

Etter 5 uker begynte hånleddet å hovne kraftig opp og jeg besøkte da legevakten på ny (ferie et annet sted i landet)

Der konstanterte de to ukompliserte brudd i håndleddet, samt forhøyet senkning.

Fikk gipset armen og har gått med den i 4 uker før den ble fjernet

Har gått på antibiotika i 4 uker grunnet mistanke om beinbetennelse.

Nå etter at gipsen er fjernet (røngten ser bra ut) Har jeg fortsatt murrende smerter i håndleddet slik at jeg våkner på natta av smerter ( De er like sterke som før gipsingen..). Er dette normalt etter et brudd?

ømheten som er som følger av avstivet ledd er ikke problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72775-knekt-h%C3%A5ndledd-etter-hundebitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Kommentar utenom betaltjenesten:

Dette høres bekymringsfullt ut. Ta kontakt med legen din for en snarlig vurdering av om du bør henvises til en spesialist i f.eks. ortopedi eller infeksjonsmedisin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...