MsSophie Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 .....det er konsert med nevnte band i helgen. Gode, og mindre gode venner, påstår det er vel verdt å få med seg. Men jeg spør heller dere her på Dol, er det så hørbart at jeg burde gå til anskaffelse av billett og barnevakt får å få det med meg - eller er Beat for Beat, Nytt på nytt og Skavland å foretrekke? 0 Siter
Lillelurven Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Vel, uansett om du liker musikken eller ikke. En tur på konsert er myyye bedre enn den tv-kvelden du skisserte. Så, ring barnevakt nå!! 0 Siter
Altman Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Vel, uansett om du liker musikken eller ikke. En tur på konsert er myyye bedre enn den tv-kvelden du skisserte. Så, ring barnevakt nå!! Uansett om du liker musikken eller ikke, så er de et konge-liveband 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Vel, uansett om du liker musikken eller ikke. En tur på konsert er myyye bedre enn den tv-kvelden du skisserte. Så, ring barnevakt nå!! Konsert er topp det, jeg var på to stykker forrige helg;-) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Konsert er topp det, jeg var på to stykker forrige helg;-) ...bla,bla,bla...nå gidder jeg ikke snakke mer med deg:-) Teller penger og dager, og vet jegmå velge mellom Kent og Coldplay....uhuuuu Aner ikke hva jeg vil. Søke asyl muligens?*s* 0 Siter
favn Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 ...bla,bla,bla...nå gidder jeg ikke snakke mer med deg:-) Teller penger og dager, og vet jegmå velge mellom Kent og Coldplay....uhuuuu Aner ikke hva jeg vil. Søke asyl muligens?*s* Coldplay. Selvsagt. De er et lysglimt i en ellers trist pop-verden. *grønn av misunnelse* 0 Siter
favn Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Uansett om du liker musikken eller ikke, så er de et konge-liveband Opplys meg. Det er muligens pinlig, men jeg kjenner ikke musikken, kun bandnavnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.