Gå til innhold

Elendige nisser! *oppgitt*


spirito

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg endelig fått internett hjemme igjen. Det har tatt litt tid, takket være de elendige nissene som besitter div. jobber rundt omkring.

Det begynte med at jeg flytta til ny adresse. Forrige gang jeg flytta, flytta jeg enkelt abonnementet med meg ved å tusle innom klart svar og si ifra om den nye adressen. Da jeg ringte klart svar denne gangen, skjønte de overhodet ikke hva jeg snakket om. Jeg prøvde å ringe flere klart svar-butikker i håp om at noen andre kunne hjelpe meg. Idioten i den siste butikken presterte å påstå at feilen lå hos meg. Det visste jeg jo at den ikke gjorde, men det ville han ikke høre på. Han gav meg et telefonnummer som jeg skulle ringe for support.

Så ringte jeg da det telefonnummeret, og etter nesten en halvtime i kø fikk jeg vite at dette var kun mobilsupport og at jeg måtte ringe et annet nummer for internettsupport. Jeg prøvde nummeret jeg fikk, men nummeret var ikke i bruk.

Jeg ringte så opplysningen, og fikk oppgitt det nummeret jeg først ringte og som altså var feil.

Tilslutt ringte jeg i frustrasjon til kjæresten min, som på 2 sekunder kunne fortelle meg at feilen lå hos netcom og hvilket nummer jeg skulle ringe for å fikse abonnementet.

Derfra gikk alt strålende, og nå er jeg altså på internett.

Men hvorfor i h****** er folka på netcoms telesupport så inkompetente at de gir meg feil nummer? Og hvorfor gjør opplysningen det samme?

Og hvorfor er ikke folka i klart svar-butikkene så smarte at de skjønner hvor problemet ligger?

Inkompetente nisser!

Skylde på MEG da *grmpf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil spirito bli heilt blid igjen??

Kommer tosken hos Klart Svar til å behalde jobben?

Kan dei på Opplysningen ha noko i mot spirito?

Følg med i neste episode av "tilbakekomsten på DOL" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil spirito bli heilt blid igjen??

Kommer tosken hos Klart Svar til å behalde jobben?

Kan dei på Opplysningen ha noko i mot spirito?

Følg med i neste episode av "tilbakekomsten på DOL" :-)

hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...