Gå til innhold

Nå er det ikke trygt å drikke på utesteder heller!


vin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er søren meg skremmende!

De lager jo shotene selv mange plasser.

Skulle ha meg en tyrkisk pepper for en stund siden.

"Hmmm...dennne smakte ikke likt den jeg kjøper ", sa jeg.

"Nei vi lager den selv !", var svaret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat noen bombe det der.

Du kan uten tvil gjøre regning med at den meste av spriten du drikker på utesteder er druesprit heldt over på orginalflasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De lager jo shotene selv mange plasser.

Skulle ha meg en tyrkisk pepper for en stund siden.

"Hmmm...dennne smakte ikke likt den jeg kjøper ", sa jeg.

"Nei vi lager den selv !", var svaret...

Var det virkelig så sjokkerende at de lager shottene eller drinkene selv? En hver Bartender, ett hvert utesed med respekt for seg selv gjør jo det.

Blir du overrasket om du spiser på en restaurant og de lager Pestoen sin selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat noen bombe det der.

Du kan uten tvil gjøre regning med at den meste av spriten du drikker på utesteder er druesprit heldt over på orginalflasker.

Tror du de lager cognac av essens også ???

*s*

Øh...foresten tror jeg nok at en kjenner som meg hadde merket det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det virkelig så sjokkerende at de lager shottene eller drinkene selv? En hver Bartender, ett hvert utesed med respekt for seg selv gjør jo det.

Blir du overrasket om du spiser på en restaurant og de lager Pestoen sin selv?

Selvsagt ikke drinkene ...hallo!

Men shotter selges jo som orginalvarer , slik som cognac , whisky etc.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du de lager cognac av essens også ???

*s*

Øh...foresten tror jeg nok at en kjenner som meg hadde merket det ;o)

Hehe, nei, brunt brennvin og tequila kan du nok drikke.

Men en kjenner som deg vil ikke merke forskjell på drinkene dine, enten det er vodka eller druesprit i drikken.

En kjenner som meg merker det i hvertfall ikke, til tross for at jeg drukket god druesprit de siste 10 årene.

Man kjøper da for faen ikke vodka på polet i Norge. Av prinsipp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er søren meg skremmende!

Og det var en Østfolding som starta dritten eller? Ja, ja, jeg skakke ha noen shotter jeg så det er det samme for meg.

Seriøst så syns jeg det mest skremmende er at fjortiser som ikke skjønner alvoret og som selvsagt heller ikke skulle drikke, kan komme til å få i seg f'-enskapet. Det er skummelt det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var en Østfolding som starta dritten eller? Ja, ja, jeg skakke ha noen shotter jeg så det er det samme for meg.

Seriøst så syns jeg det mest skremmende er at fjortiser som ikke skjønner alvoret og som selvsagt heller ikke skulle drikke, kan komme til å få i seg f'-enskapet. Det er skummelt det.....

Hørte de fortalte i lunsjen i stad at "fjortisene" ikke trodde at det "var så farlig!" - så de drakk det i helga likevel....man kunne bare skylle etter med etanol....herreminhatt!

"nå burde fanken meg hjemmebrenning blitt lovlig igjen".......sa min far *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte de fortalte i lunsjen i stad at "fjortisene" ikke trodde at det "var så farlig!" - så de drakk det i helga likevel....man kunne bare skylle etter med etanol....herreminhatt!

"nå burde fanken meg hjemmebrenning blitt lovlig igjen".......sa min far *s*

Da veit du i alle fall hva du får...

Fyttihelsike, hva hadde jeg gjort om fjortisen min var så dum at han drakk tresprit og trodde han kunne skylle etter med ekte vare...? Det er ille hvis en sånn dumhet skal ta livet av en stakkars fjortis med livet foran seg. Alt fordi noen drittsekker syns det var greit å tjene penger på å selge gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen grunn til å tro at det ikke finnes smuglersprit på utestteder, når det florerer av smuglerkjøtt.

Smugler kjøtt på uteplassene??

Næææhææææiii????

He he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da veit du i alle fall hva du får...

Fyttihelsike, hva hadde jeg gjort om fjortisen min var så dum at han drakk tresprit og trodde han kunne skylle etter med ekte vare...? Det er ille hvis en sånn dumhet skal ta livet av en stakkars fjortis med livet foran seg. Alt fordi noen drittsekker syns det var greit å tjene penger på å selge gift.

Det er i grunnen skremmende hvor opprørt vi blir over dette, mens ecstasy florerer på tenåringsfestene....vi har hatt et slikt dødsfall også i Moss vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat noen bombe det der.

Du kan uten tvil gjøre regning med at den meste av spriten du drikker på utesteder er druesprit heldt over på orginalflasker.

Det hadde jeg ALDRI trodd!!! Skal ALRI mer drikke sprit ute. ALDRI

Har øl hjemme jeg..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ALDRI trodd!!! Skal ALRI mer drikke sprit ute. ALDRI

Har øl hjemme jeg..:-)

Visste du ikke det?

Hehe, du naiv du, flisa :)

Hmmm enda ett nick du kanskje er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...