SierDuDet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Nei,men man har overskudd!! For mye sexuelt overskudd? Ikke noe tak i mannen din, eller? Det er der elskere kommer inn i bildet 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Jeg prøvde den nettopp (skulle søke på Ane..hehe..), men den funka ikke i dag... Den funka ikke i går heller! Skal søke på en "kjenning" jeg også som røpte nicket sitt i fylla i helga... Var ikke klar over at personen var her inne en gang,er meget nysgjerrig! 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 For mye sexuelt overskudd? Ikke noe tak i mannen din, eller? Det er der elskere kommer inn i bildet jeg skryter vel fælt her nå... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Den funka ikke i går heller! Skal søke på en "kjenning" jeg også som røpte nicket sitt i fylla i helga... Var ikke klar over at personen var her inne en gang,er meget nysgjerrig! Hmmm.... jeg kan dessverre - eller heldigvis, kanskje - ikke hjelpe deg med impotensproblemer. Men ikke bruk ordet impotens for han, det kan umulig være noe sjakktrekk. Hehe, verden er liten og jeg tror det er fort gjort å møte på kjentfolk her inne. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 jeg skryter vel fælt her nå... Det er ingen skam å skryte. Jeg gjør det alltid! 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Hmmm.... jeg kan dessverre - eller heldigvis, kanskje - ikke hjelpe deg med impotensproblemer. Men ikke bruk ordet impotens for han, det kan umulig være noe sjakktrekk. Hehe, verden er liten og jeg tror det er fort gjort å møte på kjentfolk her inne. Hmm problemet ligger vel i at han er FOR potent... Det er derfor jeg mener at jeg skryter fælt... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Hmm problemet ligger vel i at han er FOR potent... Det er derfor jeg mener at jeg skryter fælt... Åja... Da har mannen din og jeg noe til felles 0 Siter
flisa Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 He he he hun hadde spart en stund...men de har vel ikke lov å shave heller der nede:) joda - inne på gynekologisk forum, så sa gynekologen at de som oftest var barbert - - - -i forhold til oss hårete nordiske damer :-) 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Fytti katta.....*lol*... Katta??? nei helvet selv den er ikke så hårete!!=o) 0 Siter
amber sun Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Fy faen, dette var ille. Verste jeg har sett. *rister på hodet og grøsser* Aldri hørt om barberhøvel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.