Gå til innhold

Slo hodet i betongvegg...


spirito

Anbefalte innlegg

Det gjør VONDT, jeg er kvalm og svimmel. Hvorfor skal jeg alltid være så klønete?

Det så PANG da jeg kasta meg ned på senga...og bomma og traff veggen med hodet.

Kan jeg ha fått hjernerystelse?

Eller noe annet snuskens? Hva bør jeg gjøre og når bør jeg evt. tusle til legen om jeg ikke skulle bli bedre?

*tusler på do og kaster opp...en gang til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oops ikke posetivt at du kaster opp nei...kan tyde på en liten hjerne rystelse det.

Ring på lege vakten og forhør deg om hva du skal gjøre..

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme og svimmelhet kan tyde på hjernerystelse. Kontakt lege, ikke se på TV eller lese eller bruke PC'en (!) eller sove (alene) mens du venter på time. Jeg fikk hjernerystelse for noen år siden og gjorde alt feil før jeg fikk kommet meg til lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ikke hjernerystelsen min alvorlig nok, og det resulterte i mange ukers problemer og intens hodepine. Kom deg vekk fra PCen, ikke les eller se på tv, og få noen til å vekke deg og se til deg med jevne mellomrom i natt.

Ta gjerne kontakt med legen / legevakt for å få noen råd og en evt. sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken hadde venninna mi og jeg en "fotosession" i senga til en fotograf. Jeg "tråkket" feil eller noe, falt ut av senga med hodet først i murveggen. Følte meg fin resten av natta, men dagen etterpå...

Svimmel... kvalm... spøy...

Trodde først jeg bare var fyllesjuk, men det var nok mer.

Måtte til legevakten på kvelden. Jeg hadde nok fått en liten hjernerystelse ja. Ble sykemeldt i to uker. Fikk ikke lov til å se på TV, lese eller noen ting.

Det var kjedelig, men tror det er verdt det for å slippe å slite med problemet i lang tid...

Så.. ta deg en liten tur til legen, du...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...