Gå til innhold

Hei Dolere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei..

Takker for varm velkomst alle sammen..

Forøvrig så er jeg innlagt her pga ustabilitet conan...Så kan komme både ris og ros fra denne kanten..

Fortsetter under...

Skrevet

Da passer du godt inn her.

Over 90 % her skriver fra diverse psykiske institusjoner, og jeg Conan, Altman og Musikeren er ansatte av dol for å hjelpe dere skakk kjørte på rett vei.

Musikeren tar seg også av spørsmål om legning.

Til nå har vi bare hatt noen få selvmord som følge av feilkonultasjoner, noe vi er meget fornøyde med.

Skrevet

Over 90 % her skriver fra diverse psykiske institusjoner, og jeg Conan, Altman og Musikeren er ansatte av dol for å hjelpe dere skakk kjørte på rett vei.

Til nå har vi bare hatt noen få selvmord som følge av feilkonultasjoner, noe vi er meget fornøyde med.

De ansettelsene du snakker om har jeg ikke merket noe til....;o)

Skrevet

Ikke hør på ham saara det er SDD som har legnings problemer samt identitets problemer

Åsså er han ikke kåtere enn meg..

Han trener på sats ,bor i asker,juger og skryter fælt,men er lynende intelligent (innimellom),fantasien har han i orden+at han har ett par oppblåsbare sauer under senga!!

Glemte jeg noe tro??

=o)

Skrevet

De ansettelsene du snakker om har jeg ikke merket noe til....;o)

Jeg burde egentlig ikke røpet det da vi alle jobber inkognito! :)

Annonse

Skrevet

Ikke hør på ham saara det er SDD som har legnings problemer samt identitets problemer

Åsså er han ikke kåtere enn meg..

Han trener på sats ,bor i asker,juger og skryter fælt,men er lynende intelligent (innimellom),fantasien har han i orden+at han har ett par oppblåsbare sauer under senga!!

Glemte jeg noe tro??

=o)

Du glemte at mine oralsexferdigheter er som en forsmak på himmelen!

Skrevet

Du glemte at mine oralsexferdigheter er som en forsmak på himmelen!

Holdt dem med hensikt tilbake,da jeg tror du snappet oppskriften fra ett blad!

jeg er av den mentaliteten at jeg ikke tror før det motsatte er bevist...

Så da så!

=o)

Skrevet

Holdt dem med hensikt tilbake,da jeg tror du snappet oppskriften fra ett blad!

jeg er av den mentaliteten at jeg ikke tror før det motsatte er bevist...

Så da så!

=o)

Nope, dette var kunnskaper tatt på strak hånd, og ferdighetene er utarbeidet over tid :)

Skrevet

Nope, dette var kunnskaper tatt på strak hånd, og ferdighetene er utarbeidet over tid :)

Ok..men som nevnt,det er noe du ikke kan bevise så jeg velger å tro det var skryt!

*Tsk tsk*

Skrevet

Ok..men som nevnt,det er noe du ikke kan bevise så jeg velger å tro det var skryt!

*Tsk tsk*

Tja....:)

Skrevet

Jeg lytter bare til rosen. All ris bortforkalres med denne ustabiliteten din. Jeg setter deg opp på en sesjon med SDD, så blir du straks verre.. :-)

Annonse

Skrevet

Jeg lytter bare til rosen. All ris bortforkalres med denne ustabiliteten din. Jeg setter deg opp på en sesjon med SDD, så blir du straks verre.. :-)

He he.. vet ikke om det går an å bli værre jeg..

Men takker får advarselen carlina....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...