Gå til innhold

Stearin på vindu


Gjest Hayley

Anbefalte innlegg

Småtten har slått et stearinlys mot vinduet, og nå er det stygge merker. Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg fjerner dette? Har også noen stygge merker etter fargestifter på snuppas vindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikker på dette, men det kan ikke skade... Prøv med plasterfjerner. Da skyver du det nok ikke rundt og rundt ;-)

Gi en lyd om det funker da ..

Lykke til,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke striper av det da?

hadde ikke tort det jeg nei!

Malere bruker sånne, for å fjerne maling fra vinduer med.De ser ut som isskrape til bil, men med et barberblad i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det ikke striper av det da?

hadde ikke tort det jeg nei!

Ehhh, nå mener jeg rimelig sikkert at det ligger en tynn glassplate _oppe_ på disse komfyrene med keramisk topp, jeg da..... så jeg tror at det skulle gå greit ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekkeblom

Er ikke sikker på dette, men det kan ikke skade... Prøv med plasterfjerner. Da skyver du det nok ikke rundt og rundt ;-)

Gi en lyd om det funker da ..

Lykke til,

Hva er plasterfjerner? Noe du får på apoteket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt det vel: Mikrofiberklut.

Alle sorter duger...

(Må være lett oppvridd. såkalt "sentrifugetørr")

Har akkurat fjerna en STOR krussedull fra verandadøra!

Det tar sikkert fargestiftmerkene, også.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er plasterfjerner? Noe du får på apoteket?

Ja, jeg har kjøpt det på apoteket. Bruker det når jeg skal fjerne restene av plaster på datteren min sine knær. Kan si det går unna her i huset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...