Gå til innhold

Noen som jobber/har erfaring som tatovør her?


Nemi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nei, nei, nei, Nemi! Du kommer til å hjemsøkes av onde ånder når du sitter der på eldre dager og tenker på all den fine huden du har ødelagt!

Never ever,beibee! :-)

Sitter og gnur meg i hendene og tenker på alle de penga jeg har tjent da.Seff. er jeg en flink en,men folkene driiter vel jeg i ;o)

Når man først har kunstneriske "evner",hvorfor ikke tjene penger på de? *gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he har du vært på messe i helga?

kan godt være prøve kanin jeg...;)

Har fantasert ei stund da,og ja,jeg var på messe i helga òg.Som jeg sier til tonie;hvorfor ikke tjene gode penger,hvist man likevel har "anlegg" til å f.eks tatovere? ;-Þ

Det har vært lækkert! *noterer opp carlina blandt de andre prøvekaninene* ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fantasert ei stund da,og ja,jeg var på messe i helga òg.Som jeg sier til tonie;hvorfor ikke tjene gode penger,hvist man likevel har "anlegg" til å f.eks tatovere? ;-Þ

Det har vært lækkert! *noterer opp carlina blandt de andre prøvekaninene* ;o)

Ok men bare en humle på leggen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh jeg må fikse ny,navnet mitt står i adr...Sender den på meld når ny er i boks ok?

En humle bare? Vi må ta med bikuben også da,slik at jeg virkelig får øve meg ;) Har du tattoo fra før av forr.?

Sleng meg inn på msn din da,så slipper du å legge ut adr. si.Ikkeno' særlig det med fullt navn nei.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En humle bare? Vi må ta med bikuben også da,slik at jeg virkelig får øve meg ;) Har du tattoo fra før av forr.?

Sleng meg inn på msn din da,så slipper du å legge ut adr. si.Ikkeno' særlig det med fullt navn nei.

[email protected]

Så du ikke den i bryllupet da?

En vakker rose på skulderen?

Kunne jeg egentlig ikke funnet noe mere orginalt tenker du da..

Nei jeg kunne ikke det for jeg led av ammetåke etter silje kom til verden...

Jepp nå skal jeg legge deg inn snupsi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ikke den i bryllupet da?

En vakker rose på skulderen?

Kunne jeg egentlig ikke funnet noe mere orginalt tenker du da..

Nei jeg kunne ikke det for jeg led av ammetåke etter silje kom til verden...

Jepp nå skal jeg legge deg inn snupsi!

Ehhmmm..kremt...husker ikke det da.

Men du,du trenger ikke legge meg inn med hår og tær asså...*ser på klokka* Hvor lang tid bruker du egentlig'a? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...