Snoopy_Syttifire Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Jeg ønsker meg en sprø skravlestund en kveld. Med masse latter, feilskrivinger og hele pakka. 0 Siter
flisa Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 *hulk* - JEG VIL HA ADSL UTTI BYGDA!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Snoopy_Syttifire Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 *hulk* - JEG VIL HA ADSL UTTI BYGDA!!!!!!!!!!!!! Dakar deg, vil du være med å skravle. Du er hjertelig velkommen flisfrue. Jeg har iallefall ledd mye i disse pratestundene. Koselig er det og. Vi har noe som heter satelittbredbånd, det er iallefall sønnens ord. Det er godt å bare kunne bruke nettet uten å se på klokka. Selvfølgelig betaler vi for det, men slipper ubehagelige overraskelser når regninga kommer. *velkommen skal du være* 0 Siter
Raglan Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Raglan er sur og har stiv nakke og stive skuldre. Det forbannade tiscali har hatt en oppgradering i dag og de har fa** ikke klart å få det til før nå kl.17.40 Selv om de lovte at det ville vært klart kl 9 Er jeg i humør seinere og det funker dette dritet så kommer jeg 0 Siter
Snoopy_Syttifire Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Raglan er sur og har stiv nakke og stive skuldre. Det forbannade tiscali har hatt en oppgradering i dag og de har fa** ikke klart å få det til før nå kl.17.40 Selv om de lovte at det ville vært klart kl 9 Er jeg i humør seinere og det funker dette dritet så kommer jeg Skal bort en tur i kveld men kommer vi tilbake før natta...hehe... så ser jeg ikke bort fra at jeg titter innom pc'n. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.