Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjohei

Du bør være råkry. Den var dritfin.(sjalu) Klør det? Ikke klø..hvis du gjør det, kommer jeg å knipser deg på fingran. Du skulle male gangen, kjøpe ansiktskrem, vaske den grønne genseren.

Det får holde for i dag..

blir så sliten av dette..

Kommer å ser en dag. gleder meg.. du må bli med til Gu.. på By.. klarer ikke å vente lengre.

Klem å nuss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72838-sony-p/#findComment-358682
Del på andre sider

Tjohei

Du bør være råkry. Den var dritfin.(sjalu) Klør det? Ikke klø..hvis du gjør det, kommer jeg å knipser deg på fingran. Du skulle male gangen, kjøpe ansiktskrem, vaske den grønne genseren.

Det får holde for i dag..

blir så sliten av dette..

Kommer å ser en dag. gleder meg.. du må bli med til Gu.. på By.. klarer ikke å vente lengre.

Klem å nuss.

Mmmhh..klæm og nuss.Store greier! ;o) Jeppers.Skal bli med jeg ja! Bare si dag og tid du.Har funnet (nesten) nr.2...og3...og...Hehehehe! Her baller det på seg.Helt fixert jeg nå.Har fått utrolig mye skryt da.Men det er jo ikke så rart.*gliz*

Bare kom du.pling på slik at vi er hjemme da *venter i lengsel* ;-Þ

*smask*

:-ÞÞ

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72838-sony-p/#findComment-361369
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...