Gjest tenåring Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 faens bitch... hjelper ikke om man er aldri så pen om man er som henne... det irriterer meg.... når mennesker bare bryr seg om seg selv, og driter i de som ikke er så populære.... og så gå ut og vende alle mot vedkommende... Det er så jævla sykt... 0 Siter
Nemesis Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Drittkjerringer finnes dessverre over alt, og det er sørgelig at det finnes så mange som følger dem og er "enige" i alt de sier. De fleste vokser det heldigvis av seg, hold ut... 0 Siter
Gjest tenåring Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Drittkjerringer finnes dessverre over alt, og det er sørgelig at det finnes så mange som følger dem og er "enige" i alt de sier. De fleste vokser det heldigvis av seg, hold ut... jaja.... går over når ejg bytter til gymnaset om 3 år uanz.... 0 Siter
Nemesis Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 jaja.... går over når ejg bytter til gymnaset om 3 år uanz.... Lenge å vente, da. Får håpe det går over før det. *humre* Husker jeg hatet en jente på ungdomskolen inderlig en periode. Husker ikke konkret hvorfor, hun var bare en bitch. Fant henne døddrukken på fest noen ganger, og vurderte seriøst å klippe av henne alt håret, bare for å være kjip. Er veldig, veldig glad i dag for at jeg ikke gjorde det... 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Drittkjerringer finnes dessverre over alt, og det er sørgelig at det finnes så mange som følger dem og er "enige" i alt de sier. De fleste vokser det heldigvis av seg, hold ut... Hey la dritt kjærringene være fredet... =o) 0 Siter
Nemesis Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Hey la dritt kjærringene være fredet... =o) Hå, nei! Men det var nok de som syntes jeg var en drittkjerring også, og jeg er glad vi stort sett nøyde oss med kjekling. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Hå, nei! Men det var nok de som syntes jeg var en drittkjerring også, og jeg er glad vi stort sett nøyde oss med kjekling. he he he! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.