bodilb Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 F. eks på http://www.forskning.no Hvis jeg ønsker å lagre "bildet" av logoen til forskning.no oppe i venstre hjørnet. Hvordan gjør jeg det, det er jo ikke bare ett bilde? 0 Siter
citoyen Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Det kan du ikke uten å ha kildekoden til flash-filen. Du kan derimot ta et screenshot (Print screen-tasten, lime inn i et bildebehandlingsprogram og kutte bort det du ikke trenger) men da får du ikke med bevegelsene, bare slik bildet ser ut akkurat da. Selv om du hadde hatt kildekoden hadde du ikke kunnet lagre "bildet", for det er egentlig ikke noe bilde, men en animasjon satt sammen av flere ulike elementer og funksjoner. 0 Siter
bodilb Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Det kan du ikke uten å ha kildekoden til flash-filen. Du kan derimot ta et screenshot (Print screen-tasten, lime inn i et bildebehandlingsprogram og kutte bort det du ikke trenger) men da får du ikke med bevegelsene, bare slik bildet ser ut akkurat da. Selv om du hadde hatt kildekoden hadde du ikke kunnet lagre "bildet", for det er egentlig ikke noe bilde, men en animasjon satt sammen av flere ulike elementer og funksjoner. Takk for svar. Jeg kan bruke print screen, ja det hadde jeg ikke tenkt på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.