Gå til innhold

Flotte jenter/damer


MaryBeth

Anbefalte innlegg

Blir du missunelig på andre jenter/damer ?

Tenke deg ett julebord..

En flott dame,pen,slank,selsikker og meget atraktiv blant de mannlige gjestene. Hva velger du å gjøre?

Bli ergelig og baksnakke damen eller bli kjent med henne for å se at hun faktisk ikke er noe trussel?

Hva tenker dere menn??

Blir hun bare ett objekt for dere? en flørt for å se om dere har draget på en slik skapning som ligner en gudinne ,ei du bare kan drømme om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neeei, misunnelig blir jeg vel ikke, men blir vi egentlig noen gang helt fornøyd med utseendet vårt da?

Etter som jeg har blitt eldre og tryggere på meg selv har jeg imidlertid blitt mer fornøyd med det jeg har -istedenfor å vinkle det motsatt.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg godt jane..flott jente som du er naturlig..hehe har sett bilde av deg..

Åh..jøss..takk! :-) Ikke ofte jeg får komplimenter, så den satte jeg selvfølgelig pris på, MaryBeth. *stor stjerne i mappa til MaryBeth*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevares, man sitter da ikke på julebord og skuler fiendtlig på andre jenter man ser bare fordi de er penere!? Hva slags smålig misunnelse og ondskapsfullhet er det?

Man skulle jaggu fått nok å gjøre om man drev med slikt på fritida...så sant man ikke heter Cameron Diaz elle rnoe sånt da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunnelig blir jeg ikke, ser ingen grunn til det. Ikke prater jeg dritt heller, så sant ikke vedkommende oppfører seg som et fjols.

Sambo kan glane så mye han vil for min del og når sant skal sies er det ikke så mange han gidder å snu på hodet etter heller.

Nå er det fotball og det er noe dritt. Kjedelige greier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevares, man sitter da ikke på julebord og skuler fiendtlig på andre jenter man ser bare fordi de er penere!? Hva slags smålig misunnelse og ondskapsfullhet er det?

Man skulle jaggu fått nok å gjøre om man drev med slikt på fritida...så sant man ikke heter Cameron Diaz elle rnoe sånt da :-)

ja seff er det damer som gjør det...

de baksnakker jo til stadighet..har hørt selv..

Selv blir jeg kjent med de..pene venninner er ikke å forakte slik at de kan ta støyten hehe..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går kun på de festene hvor jeg garantert er finest :-)

Bra innstillling. Og skulle ei anna ei mot formodning være finere, er det bare å skjenke henne til hun faller om. Eller sverte henne litt forsiktig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at jeg alltid skal klikke på feil person når jeg vil svare:-((

MaryBeth, (Lisa) tror det skal noe til å konkurere med deg, du hadde stil og en virkelig ungdommelig modellkropp:-))

ikke engang + 5 kg. ville ødelegge det inntrykket:-)

Håper du tåler litt skyt? du gjorde inntrykk på treffet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke at jeg alltid skal klikke på feil person når jeg vil svare:-((

MaryBeth, (Lisa) tror det skal noe til å konkurere med deg, du hadde stil og en virkelig ungdommelig modellkropp:-))

ikke engang + 5 kg. ville ødelegge det inntrykket:-)

Håper du tåler litt skyt? du gjorde inntrykk på treffet:-)

du da din jentefut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du da din jentefut! :-)

Hei flisa.

Hva skulle vi gjort uten pene jenter som blikkfang, det er mer øynene som ser enn selve utseendet som teller?

(PS. du har pene øyne, hehe)

Er ikke st at jeg kan rose uten å såre?

Ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flisa.

Hva skulle vi gjort uten pene jenter som blikkfang, det er mer øynene som ser enn selve utseendet som teller?

(PS. du har pene øyne, hehe)

Er ikke st at jeg kan rose uten å såre?

Ha en fin dag:-)

*ler* - Du er den fødte kavalér du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* - Du er den fødte kavalér du!

Tror ikke alle er av samme menig du, skal være en komplisert men snill gutt:-))

Stort sett ei grei , gromjente du også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...