Gå til innhold

En forsvunnet tool bar...


thaimor

Anbefalte innlegg

Tool baren på PSP forsvant plutselig (!?)

Vel, det er nok jeg selv som har forårsaket det, men kan noen hjelpe meg å få den tilbake?

En lettere desperat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg PSP installert, men vanligvis i slike programmer har man en meny som heter View og kan velge der hvilke toolbars som skal være slått på.

Hvis menylinjen også er forsvunnet, prøv å trykke F11 eller Alt-Enter, det er vanlige hurtigtaster for fullskjerm-modus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

På min PSP 7.04 er det bare å klikke på View => Toolbars. Så kan du selv velge hvilke verktøylinjer du vil ha fremme. Den som heter 'Standard Toolbar' er i alle fall et must, det er den som pleier ligge ute til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min PSP 7.04 er det bare å klikke på View => Toolbars. Så kan du selv velge hvilke verktøylinjer du vil ha fremme. Den som heter 'Standard Toolbar' er i alle fall et must, det er den som pleier ligge ute til venstre.

Joda, alt er huket av på "View", men denne verktøylinja som pleier ligge under "menyen" øverst, er og blir borte. Jeg har toolpaletten og fargepaletten, og klarer meg forsåvidt slik det er, men det er ti ganger så tungvindt :(

Den var litt ute av posisjon, og jeg skulle bare dra den på plass... dermed forsvant den ut i intet - mystiskt!

Takk for svar begge to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, alt er huket av på "View", men denne verktøylinja som pleier ligge under "menyen" øverst, er og blir borte. Jeg har toolpaletten og fargepaletten, og klarer meg forsåvidt slik det er, men det er ti ganger så tungvindt :(

Den var litt ute av posisjon, og jeg skulle bare dra den på plass... dermed forsvant den ut i intet - mystiskt!

Takk for svar begge to! :)

Høyreklikk i et tomt område på den verktøylinjen som ligger i venstre bildekant. Da får du opp noen ikoner med tekst - dette er forskjellige verktøylinjer som du kan velge å vise eller skjule.

Venstreklikk på Standard toolbar (dersom det er den som har forsvunnet) (det er den med "ny", "lagre" osv.)

Venstreklikk på Effects toolbar dersom det er den som har forsvunnet.(det er den med "Drop Shadow" osv

Evt går du inn via view --> toolbars og passer på at disse to er huket av.

Voilá!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyreklikk i et tomt område på den verktøylinjen som ligger i venstre bildekant. Da får du opp noen ikoner med tekst - dette er forskjellige verktøylinjer som du kan velge å vise eller skjule.

Venstreklikk på Standard toolbar (dersom det er den som har forsvunnet) (det er den med "ny", "lagre" osv.)

Venstreklikk på Effects toolbar dersom det er den som har forsvunnet.(det er den med "Drop Shadow" osv

Evt går du inn via view --> toolbars og passer på at disse to er huket av.

Voilá!

Voilá? Ja hadde det bare vært så enkelt. Denne verktøylinja er og blir borte samme hvor mye jeg haker av, høyreklikker, venstreklikker osv... (alle oppskriftene er utprøvd altså!)

Linja jeg prater om er den som ligger under File, Edit, View osv. - den man kan forandre på så den passer eget bruk.

Det virker som den har sagt farvel for godt og startet ny virksomhet et annet sted... :(

Takk for fyldig svar i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voilá? Ja hadde det bare vært så enkelt. Denne verktøylinja er og blir borte samme hvor mye jeg haker av, høyreklikker, venstreklikker osv... (alle oppskriftene er utprøvd altså!)

Linja jeg prater om er den som ligger under File, Edit, View osv. - den man kan forandre på så den passer eget bruk.

Det virker som den har sagt farvel for godt og startet ny virksomhet et annet sted... :(

Takk for fyldig svar i allefall :)

Ja det hjelper jo lite med fyldig svar når jeg ikke hadde forstått problemet skikkelig.... menmen... :-)

Håper du får orden på det igjen!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...