Gå til innhold

Lyden på laptop'en min er borte... :o(


Line

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg for å få den tilbake? Ikonet nede til høyre er borte, og når jeg går inn på control panel blir jeg ikke annet enn forvirret....

Gidder du å hjelpe meg?

*Stikker for å se Champions League på tv3 imens...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver ikke hvilken Windows-versjon du har, men prøv dette:

Control Panel > Sounds and Multimedia > kryss av for "show volume control on taskbar".

Du klarer sikkert å finne det tilsvarende selv om du har norsk versjon.

Hvis dette ikke fungerer er det mulig du må reinstallere driveren. Si fra, i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver ikke hvilken Windows-versjon du har, men prøv dette:

Control Panel > Sounds and Multimedia > kryss av for "show volume control on taskbar".

Du klarer sikkert å finne det tilsvarende selv om du har norsk versjon.

Hvis dette ikke fungerer er det mulig du må reinstallere driveren. Si fra, i så fall.

Jeg har Windows 98... Når jeg går inn på Control Panel, er 'multimedia' og 'sounds' to separate deler. Det finnes ingen ruter å krysse av i...

Jeg skjønner ingenting jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...