Gå til innhold

ja jeg er en gammel bruker;)


MaryBeth

Anbefalte innlegg

Riktig gjettet jane:O)

Men det er en bra stund siden..og i "å kommentere innlegg til andre" tok opp ting som nye mennesker stadig lurte på... så da tenkte jeg ...skal prøve å være ny og gjett hva??? jo lite svar å få..men det har vell noe med at man kjenner hverandre litt og vet hva som kommer..litt gøy er det jo med friske innlegg og diskusjoner..

Hvem er jeg da???

hehe finner du det ut?

gevinst til rett gjett..hehe

En stund siden jeg har vært her da..

ett tips: æ e nordfra;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg veit ikke jeg altså. Jeg får la en eller annen frøken detektiv ta over for meg. *hehe*

men jag vet hvem du er..

har til og med sett bilde av deeg jane;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det har vel alle...sett bilde av meg. *hehe*

Har jeg sett bilde av deg da? :-)

ååå har alle det..hehe ok!!! nei tror ikke noen har sett bilde av meg viss man ikke er en 4 års gammel dol bruker da..

spenning har møtt meg på real:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå har alle det..hehe ok!!! nei tror ikke noen har sett bilde av meg viss man ikke er en 4 års gammel dol bruker da..

spenning har møtt meg på real:)

Ok. Nei, jeg må nok bare gi opp. Jeg aaaaner ikke hvem du kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var uten pc en stund og på flyttefot.

Gud bedre, for en hukommelse jeg har :o)

Nei ...

Jeg har vært dol bruker siden 98..men har vært borte med jevne mellom rom..har også vært med på ett dol treff i Oslo for mange år siden..

Er fra finnmark:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Nei, jeg må nok bare gi opp. Jeg aaaaner ikke hvem du kan være.

Skjønner egentlig at du ikke husker jane..jeg var på tur ut av dol da jeg så deg i begynnelsen..

Hukser bare at du var en av de som gjordet inntrykk:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ...

Jeg har vært dol bruker siden 98..men har vært borte med jevne mellom rom..har også vært med på ett dol treff i Oslo for mange år siden..

Er fra finnmark:O)

Lisa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ...

Jeg har vært dol bruker siden 98..men har vært borte med jevne mellom rom..har også vært med på ett dol treff i Oslo for mange år siden..

Er fra finnmark:O)

Og jeg som var så sikker, bortsett fra at jeg ikke klart å huske nicket til den jeg trodde det var.

Er du hun som var ganske politisk aktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...