Gå til innhold

Premenstruel troll kjærring!


MaryBeth

Anbefalte innlegg

Det er til å bli gal av.

Det starter noen dager før mens..først er man sjokolade sulten til de grader at kiosken tømmes ommentrent..så klikker det i hodet og man blir ommgjort til den bitchye troll kjærringa der alt er galt og man tåler pinamæ ingen ting...

Så er det som om hodet omsider ramler på plass når den evindelig mensen er ferdig om man blir normal igjen og man tenker ..jøsss var det meg eller en ailien som hadde tatt bolig i min kropp...

Gubben som er på kurs denne perioden prisa seg lykkelig for at han var borte denne gangen..

1 mnd til neste sinnsykk i gjernings øyeblikket perioden...

Så på fredagen møter jeg han i døra med ett smil og er klar som ett egg;O)

Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gal er rette ordet. Kjenner meg igjen, bortsett fra det med sjokolade.

Har holdt på å kaste mannen ut av huset flere ganger, stakkar. Dagen etter husker jeg ikke hva det hele har dreid seg om.

Men e fleste mnd går det ganske greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...