molli Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Jeg synes stadig jeg ser stjerneskudd på himmelen. Altså en stjerne med ildhale som "dør", den flyr rykende og glødende mot jorden som en pil - før den plutselig fordufter i intet. Jeg bor riktignok på toppen av en ås, så utsikten over himmelen er god. men likevel, jeg synes jeg har sett så mange stjerneskudd i det siste. Senest ett i stad. Et skikkelig stort ett, det brant nok godt i den stjerna. Når stjerneskuddet plutselig fordufter, er det fordi den eksploderer og blir til støv når den treffer vår ytre atmosfære eller noe? 0 Siter
avil Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Det skjer fordi du får ønske deg noe, og siden det skjer ofte for deg er du nok heldig. *koz* 0 Siter
nanna Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Hmmm - kanskje jeg må begynne å glane oppover, jeg også? 0 Siter
molli Skrevet 18. september 2002 Forfatter Skrevet 18. september 2002 Håper du ønsker deg noe da Jeg gjør det, alltid. Men hva er hemmelig, for ellers virker de jo ikke, ikke sant? :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jeg gjør det, alltid. Men hva er hemmelig, for ellers virker de jo ikke, ikke sant? :-) Selvfølgelig må det være hemmelig Ellers virker det ikke som du sa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.