silo Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 hmm, jeg kjeder meg litt! Synes forresten Ally Mcbeal er helt utrolig teit blitt! 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 ja jøss.... ler godt her..før jeg tar kveld..det tar på å være her inne å dole med dere...særlig siden jeg har både vært grønn og blå og nesten rød av iver.. Jeg kjeder meg heller ikke..hehe flere?? 0 Siter
flisa Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 hmm, jeg kjeder meg litt! Synes forresten Ally Mcbeal er helt utrolig teit blitt! Enig - og når ikke Downey Jr. er med lenger heller,- så kan det jaggu værra det samma! 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jeg kjeder meg når jeg er dårlig å ikke får gjort det jeg har lyst til eller det jeg føler at jeg må gjøre. I dag har jeg en dårlig dag og tenkte jeg skulle sove noen timer og håper jeg føler at jeg er bedre etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.