Gå til innhold

Innvendte brystvorter

Anbefalte innlegg

hei! som dere skjønner sliter jeg med dette, synes det er nokså ubehagelig i offentlig dusj osv. De står ut hvis det er SKIKKELIG kaldt, men ikke ellers. Kan jeg gjøre noe?? Leste om noe greier der du kjøper engangssprøyter og noe, men syntes dette hørtes ubehagelig ut..

På "www.avent.com" leste jeg om noe du putter i bh'en som etter 1-3 mnd får dem til å være konstant "ute", men dette er et britisk firma. Finnes det noe å få kjøpt i Norge?? Nå begynner tålmodigheten min å ta slutt... (Jeg er 18 år!!) Har ikke lyst å bare leve med dette...!!! Dessuten, området rundt vortene er helt lyserødt, vil det alltid være slik da eller kan det bli mørkere?? (som jeg vet er mest vanlig)

Kjempetakknemlig for svar, håper jeg kan få hjelp... :)

klem fra lille_my

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72920-innvendte-brystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes dette er ett litt merkelig problem, men skal svare så godt jeg kan.

Fargen på brystvorte området kommer an på hvilke pigmenter du har. Bleke folk, som meg har lyserøde. Mens mørkere folk har mørkere. Det er like vanlig med lyserøde som med mørkere.

Det billigste du kan gjøre for å få brystvorten ut er å putte albueskjell i bh'en. Ammende damer bruker slike når brystvortene har blitt såre. Det blir vakum i skjellet og når du tar skjellet vekk så står vorten rett ut. Men om dette har noen varig effekt det vet jeg ikke.

Håper du får bedre hjelp fra de andre her.

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72920-innvendte-brystvorter/#findComment-358732
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...