Gå til innhold

Aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrggggg


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg la også merke til de jævla deilig mannfolka. Typisk italienere det der. De ser bra ut. Ingen grunn til å stikke det under en stol!

Kampen var jo jævlig bra, og jeg var i den syvende himmel i noen minutter, men RBK hadde en jævla dårlig periode etter utvisningen, og det straffet seg.

Alt i alt bør man nok være ganske fornøyd med 2 - 2 mot Inter, og jeg gleder meg til fortsettelsen!

Og til søndag begynner hockeysesongen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la også merke til de jævla deilig mannfolka. Typisk italienere det der. De ser bra ut. Ingen grunn til å stikke det under en stol!

Kampen var jo jævlig bra, og jeg var i den syvende himmel i noen minutter, men RBK hadde en jævla dårlig periode etter utvisningen, og det straffet seg.

Alt i alt bør man nok være ganske fornøyd med 2 - 2 mot Inter, og jeg gleder meg til fortsettelsen!

Og til søndag begynner hockeysesongen! :)

Phu de burde ikke være fornøyd med 2-2 tap....

De skulle vinne i dag,de hadde til og med fortjent det i dag!!

Du la sikkert merke til at fire av inter spillerne så likedan ut?

Hadde sagt ja til en fivesome med gjengen dær!!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phu de burde ikke være fornøyd med 2-2 tap....

De skulle vinne i dag,de hadde til og med fortjent det i dag!!

Du la sikkert merke til at fire av inter spillerne så likedan ut?

Hadde sagt ja til en fivesome med gjengen dær!!

=o)

Hehe, det tviler jeg ikke på at du hadde sagt ja til :)

Hadde nok sagt ja til noen sandvolleyjenter, jeg. En foursome med noen strøkne berter med fantastiske kropper hadde ikke denne karen sagt nei til, nei! :)

Ja, de hadde fortjent å vinne, og det er ingen tvil om hvem som var det beste laget på banen i dag, men sånn som ting utviklet seg med et mål mitt i tryne i 1. omgang, så må man bare være relativt fornøyde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke så dårlig resultat. Jeg synes de klarte seg bra mot de store gutta.

Jo men de burde klart det bedre i dag,har ikke sett dem så god på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det tviler jeg ikke på at du hadde sagt ja til :)

Hadde nok sagt ja til noen sandvolleyjenter, jeg. En foursome med noen strøkne berter med fantastiske kropper hadde ikke denne karen sagt nei til, nei! :)

Ja, de hadde fortjent å vinne, og det er ingen tvil om hvem som var det beste laget på banen i dag, men sånn som ting utviklet seg med et mål mitt i tryne i 1. omgang, så må man bare være relativt fornøyde! :)

Jepp og den tendensen de har med å legge seg bakpå etter skåringer,burde de ha sluttet med for lenge siden......

jeg er så irritert for at de ikke brukte Enerlid på slutten også..

Men den godeste Karadas storspilte i dag,han gjorde jobben for tre mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp og den tendensen de har med å legge seg bakpå etter skåringer,burde de ha sluttet med for lenge siden......

jeg er så irritert for at de ikke brukte Enerlid på slutten også..

Men den godeste Karadas storspilte i dag,han gjorde jobben for tre mann!

Karadas var enorm i dag, ja!

Ja, jeg fatter heller ikke at de ikke kan lære av sine tidligere feil når de på død og liv skal legge seg så langt bak etter scoringer, i hvertfall ikke på en dag som denne hvor de storspilte, alle som en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karadas var enorm i dag, ja!

Ja, jeg fatter heller ikke at de ikke kan lære av sine tidligere feil når de på død og liv skal legge seg så langt bak etter scoringer, i hvertfall ikke på en dag som denne hvor de storspilte, alle som en.

Ja ja det er bare å vente i spenning til neste kamp....

Herregud jeg har dolet så mye i dag at øynene går i kryss..

I morgen må jeg ut i frisk luft ett par timer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja det er bare å vente i spenning til neste kamp....

Herregud jeg har dolet så mye i dag at øynene går i kryss..

I morgen må jeg ut i frisk luft ett par timer!!

I morgen skal jeg trene! Samme på torsdag og fredag, løredag er det fest og søndag skal jeg se Frisk grise Sparta! :)

Vi går en fiiiin sportshøst i møte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal jeg trene! Samme på torsdag og fredag, løredag er det fest og søndag skal jeg se Frisk grise Sparta! :)

Vi går en fiiiin sportshøst i møte! :)

Har tenkt å få med meg litt utover høsten jeg også,men hockey er ikke helt min greie da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja du får prøve og overbevise meg da sjø!

Hvordan er det egentlig med TIK?

Hva er laget ditt da?

Laget mitt er selvsagt Frisk Asker!

Fjoråretes norgesmester, og i år vinner de selvsagt både serien og cuppen! :)

Jeg vet ikke hvordan det står til med TIK i år, men så vidt jeg hører er det mulig de har et spennende mannskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget mitt er selvsagt Frisk Asker!

Fjoråretes norgesmester, og i år vinner de selvsagt både serien og cuppen! :)

Jeg vet ikke hvordan det står til med TIK i år, men så vidt jeg hører er det mulig de har et spennende mannskap!

Ok da skal jeg gjøre mitt beste for å psyke deg ned til høsten....

TIK knuser frisk gjengen enkelt i år!!!!

Nå tusler jeg til sengs så du får ha en vanvittig god natt,og vær gentle med den stakkars sauen du har under senga.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...