Gjest Usj...... Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Ikveld får jeg plutselig hverken ICQ eller MSN-messenger til å funke Noen med samme problem? 0 Siter
Apostrof Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 MSN fungerer ikke, men ICQ og Yahoo messenger fungerer her! 0 Siter
gyrken Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Jeg tror jeg er online fremdeles, men nå er det ingen andre på lista mi som er det.. Det er veldig uvanlig, så jeg tipper det er mange som sliter i dag! 0 Siter
citoyen Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Jeg har ikke testet disse programmene, men jeg har masse problemer med web, og har snakket med flere andre som også har det. Så det er nok bare noen noder i nettet som er ustabile - det er sikkert i orden igjen i morgen. 0 Siter
Gjest Usj...... Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jeg har det samme problemet. Puhaaaaaa godt jeg ikke er alene med dette problemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.