Gå til innhold

Robinson 2002


Gjest Kapabel Snabel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne gang skal også jeg se på, siden en kamerat av meg er med. Det blir litt mer morsomt da.

Gina ser jo også ut til å være nok en grunn til å følge med:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kapabel Snabel

Du får da ikke tid til det?Du skal vel rundt på trenings senterene i høst?

Hah! Det er jo Robinson bare 1 dag i uken. (Mange treningssentre er dessuten stengt på søndager.)

Så med litt innsats går det så bra så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nææi han var ikke noe barsk Anki...

Har du flere linker?til noen litt yngre?litt mer dandy?

Nei, barsk ville jeg ikke kalt han, men han var den av de som er med på Robinson som var best å hvile øynene sine på - syns jeg da :) Bla fram og tilbake på den sida, så ser du de andre deltakerne. Eller skal vi lete andre steder etter barskinger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Det er jo Robinson bare 1 dag i uken. (Mange treningssentre er dessuten stengt på søndager.)

Så med litt innsats går det så bra så!

Blir en travel dame høstjakt på deg da,så får vi bare håpe du er like kapabel i snabelen til jul!!!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, barsk ville jeg ikke kalt han, men han var den av de som er med på Robinson som var best å hvile øynene sine på - syns jeg da :) Bla fram og tilbake på den sida, så ser du de andre deltakerne. Eller skal vi lete andre steder etter barskinger? :)

Magnus var barsk...WoW

he he he er de ikke dandy skal de være litt mc...Ja ja jeg vist ett vidt spekter når det gjelder menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus var barsk...WoW

he he he er de ikke dandy skal de være litt mc...Ja ja jeg vist ett vidt spekter når det gjelder menn!

hehe - jo, barsk nok, men han var'kke kjekk da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart - ser man bort fra utseendet, så var han den eneste som virket litt interessant. (Ref. presentasjonen på søndag.)

Ja, nettopp. Streite mennesker med streit utseende er kjedelig underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...