ringerda Skrevet 21. oktober 2000 Skrevet 21. oktober 2000 Hva er en hælspore og hva slags behandling vil du anbefale? Hvilken mulighet har jeg for å bli helt frisk fra denne sykdom? Har hatt denne lidelsen i ca. 8 måneder. Med hilsen Ringerda. 0 Siter
Pål Sand, almenlege Skrevet 22. oktober 2000 Skrevet 22. oktober 2000 Kjære ringerda. Hælspore er bare en liten utvekst på hælen(Calcaneus spore).Hvis du ikke er plaget med den trenger den ingen behandling.Den er i seg selv helt ufarlig.Hvis den gang på gang medfører betennelser i foten,kan den opereres. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Paal Sand,lege. 0 Siter
ringerda Skrevet 23. oktober 2000 Forfatter Skrevet 23. oktober 2000 Kjære ringerda. Hælspore er bare en liten utvekst på hælen(Calcaneus spore).Hvis du ikke er plaget med den trenger den ingen behandling.Den er i seg selv helt ufarlig.Hvis den gang på gang medfører betennelser i foten,kan den opereres. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Paal Sand,lege. Jeg takker for svar på mitt spørsmål om hælspore, men jeg må spørre litt til.I løpet av de 8 mnd. jeg har hatt denne lidelsen har jeg tatt to kortisonsprøyter og har hatt fysioterapibehandlinger med ultralyd og akupunktur. Men jeg føler at dette ikke virker. Kan røntgen gi meg et sikkert svar på om det er hælspore jeg lider av? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.