Gå til innhold

Kakao og humør


Gjest smil og vær glad

Anbefalte innlegg

Gjest smil og vær glad

Mener jeg har hørt eller lest at sjokolade skulle være bra for humøret. Jeg tror det var kakaoen som gav denne virkningen. Har akkuratt nå tatt en kopp med kakao (uten sukker), så får vi se om det virker. Andre som har hørt om dette? Noen som synes det hjelper på en dag man er litt nedfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange har hørt at sjokolade er godt for humøret......det er vel kanskje derfor mange av oss ser ut som vi gjør også...Tror du ikke?

=o)

Du har endel snertne kommentarer innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kakao forhøyer serotoninnivået i hjernen tror jeg, og gir samme virkning som en "lykkepille light" for å sette det på spissen. Men virkningen er jo kortvarig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

kakao forhøyer serotoninnivået i hjernen tror jeg, og gir samme virkning som en "lykkepille light" for å sette det på spissen. Men virkningen er jo kortvarig da.

Hvor lenge mener du her med kortvarig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex mener du vel Saara??

OK, Ja sammen passer det iallefall.. får da kjøpt sjokolade i mange fassonger.. både som det ene og det andre...

kan bli litt ekstra spenning det da..

Får jo også kjøpt flytende som kan smøres utover krppen..har man hodepine og spiser sjokoladen og attpåtil har sex..skikkelig BANKERS det da..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp de viser hoftene mine til alle.....

Hva mener du? At hoftene dine utvider seg i samme takt som inntaket av sjokolade? Men... men... hva _vil_ du da? Være hofteløs eller sjokoladeløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? At hoftene dine utvider seg i samme takt som inntaket av sjokolade? Men... men... hva _vil_ du da? Være hofteløs eller sjokoladeløs?

Helt klart hofteløs,men her i huset er det sjokoladen som bestemmer.....Viljen min er nok desverre helt underlagt herr sjokolade!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart hofteløs,men her i huset er det sjokoladen som bestemmer.....Viljen min er nok desverre helt underlagt herr sjokolade!!!

Mye glede og noen små sukk innimellom altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart hofteløs,men her i huset er det sjokoladen som bestemmer.....Viljen min er nok desverre helt underlagt herr sjokolade!!!

Overrasket!!!!!

Trodde ikke du var avhengig av noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...