Gå til innhold

FU: Hår


Gjest Snalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    6

  • conan

    2

  • libra

    2

  • leila

    2

Mest aktive i denne tråden

Nei, jeg ser helt for jævlig ut på håret for tida! En slags mellomting av Ronja Røverdatter og Vibeke Løkkeberg. Jeg må se til å få meg en frisørtime snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanvittig tøff!

Har langt lyst hår, klippet litt rufsete opp. Det underste laget er farget helt mørkt mens det øverste har lyse striper. I tillegg er det øverste laget klippet opp slik at det underste kommer godt fram med den mørke fargen.

Det eneste problemet er at folk tror det er den mørke fargen som er min naturlige, og at jeg er falsk blondine.

*vræl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå etter at jeg klipte meg er jeg ganske fornøyd med frisyren. Fikk av endel cm med hår, så nå rekker håret nesten til skuldrene bare i forhold til i forrige uke da jeg hadde hår ned til slutten av "vingene" :) I tillegg farga jeg håret mitt - mannen min påstår at jeg har "rubin-farget" hår :)

Tja, tøff og tøff..tøffere i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Jeg har langt, tykt hår som på dårlige hårdager henger rett ned. Men jeg har litt fall, så jeg kunne gjort mye mer med det hvis jeg hadde hatt kortere hår.

Jeg vurderer sterkt å klippe det opp litt mer. Jeg har en klassisk frisyre, men jeg blir til tider lei av håret - ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...